Web Analytics Made Easy - Statcounter

صابر کاظمی ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با تایید عقد قرارداد با این تیم اروپایی اظهار داشت: مدت قرارداد وی یک سال بوده و در صورت توافق امکان تمدید منظور شده است.
وی بدون اشاره به مبلغ قرارداد خود افزود: به عنوان بازیکن آزاد به این تیم ترکیه پیوسته است و مشکلی نیز در خصوص رضایت نامه ندارد.
به گزارش ایرنا، با حضور صابر کاظمی؛ تعداد والیبالیست های ایرانی در این تیم اروپایی به دو نفر رسید، پیشتر فرهاد قائمی دیگر ورزشکار گلستانی نیزبا این تیم قرارداد امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم والیبال زراعت بانک ترکیه در سال 1981 تاسیس شد، این تیم در 37 سال گذشته هیچ جامی به دست نیاورده است.
کاظمی متولد سال 77 بوده و توانمندی بازی در پست قطر پاسور و پشت خط زن را دارد، این بازیکن چپ دست سال گذشته در تیم نوشیدنی شمس حضور داشت.
آق قلا در 15 کیلومتری شمال گرگان واقع شده و ورزشکاران زیادی را به جامعه والیبال کشور معرفی کرده است.
7333/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بازی ترکیه جامعه قطر ملی پوش جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • سیاست بانک ترکیه تغییر نکرد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد