Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@21:56:29 GMT

جادوی گروه موسیقی پالت در زاغه‌های برزیل +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۷۷۵۵

جادوی گروه موسیقی پالت در زاغه‌های برزیل +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا:امید نعمتی، خواننده گروه پالت ویدئویی از اجرای این گروه در زاغه‌های کشور برزیل را به اشتراک گذاشت.

حجم ویدیو: 10.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

این خواننده در ارتباط با این ویدئو نوشت:

"جام جهانى ٢٠١٤ همزمان با شور فوتبال و دلارهایى که به پایش ریخته می شد ، ما دوستانى پیدا کردیم در زاغه هاى برزیل، جایى که فقر بیداد می کرد و دولت انگار اصلا این مردم را نمی دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شادى و عشق و موسیقى در این مردم به حدى بود ، که رفاقت با آن ها ، یکى از به یادماندنى ترین شب هاى عمرمان را ساخت.

همه ما را از رفتن به "فاولا" منع میکردند و میگفتند آنجا شما را خواهند کشت اما حس مشترک ما وجادوى موسیقى ، کارى کرد که موقع خداحافظى ٥٠ نفر ما را با ساز بدرقه میکردند و ما اشک میریختیم."

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت خواننده برزیل موسیقی خواننده فیلم پالت عکس دختر فیلم ایران حوادث جوان مرد زندان مادر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد

سیتیزن‌ها با وجود حملات متعدد، نتوانستند برابر رئال مادرید کاری از پیش ببرند و در نهایت بازنده شدند

طرفداری | شب گذشته (چهارشنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید در ضربات پنالتی منچسرسیتی را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، شکست خوردن منچسترسیتی در دیدار دیشب باعث شد این تیم فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست بدهد. در صورتی که شاگردان پپ گواردیولا بر رئال مادرید غلبه می‌کردند، به رکورد ۲۹ بازی متوالی شکست‌ناپذیری در تمامی رقابت‌ها می‌رسیدند که بهترین آمار تاریخ آن‌ها محسوب می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد و منچسترسیتی نتوانست در این زمینه رکورد خود را جابجا کند.

به شکلی مشابه، منچسترسیتی تا پیش از جدال دیشب، در ۴۲ بازی خانگی متوالی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده بود و می‌توانست با تبدیل این این عدد به ۴۳، بار دیگر رکورد تاریخ خود را ارتقا دهد، اما جادوی کهکشانی‌ها این موفقیت را نیز از تیم آبی پوش گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • معروف‌ترین خواننده جهان و نامزدش به تهران آمدند/ عکس
  • نگاهی به نقش موسیقی ایرانی در آوا‌ها و نوا‌های مذهبی
  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • جادوی شرق در سمرقند
  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳