Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمودرضا امیاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت:محمدرضا طاهری نسب و فرهاد علی احمد پور ۲ تکواندو کار موفق این استان امروز به دوره تمرین مهارتی و تعیین سطح داوران کشور اعزام شدند.

وی افزود: این دوره آموزشی از ۱۱ تیر به مدت سه روز در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیاری ادامه داد: در این دوره قوانین بروز و استاندارد داوری تکواندو آموزش داده می‌شود.

وی گفت: ۱۳۰ داور از میان چهار هزار داور تکواندو کشور به این دوره فراخوانده شدند که ۲ داور از سیستان و بلوچستان هستند.

امیاری خاطر نشان کرد: تکواندو به عنوان یک ورزش جذاب و پرطرفدار زمینه فعالیت افزون بر ۲ هزار نفر را در سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

انتهای پیام/ع

اعزام  تکواندوکاران استان به دوره مربیگری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تکواندو وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه‌طلب نداریم

نماینده چابهار گفت: ما در سیستان و بلوچستان ممکن است معاند داشته باشیم یا افرادی که با جمهوری‌اسلامی همراهی ندارند، اما چیزی به عنوان تجزیه‌طلب وجود دارد. مولفه‌های هویتی در آنجا بسیار زیاد است

به گزارش خبرآنلاین، معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار که در جریان انتخابات مجلس دوازدهم توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شد، در بخشی از این گفتگو از استقبال مردم از خود علی رغم ردصلاحیت شدند روایت کرد و از نوشتن نام خود بر روی برخی از تعرفه‌های رأی توسط مردم گفت.

نماینده چابهار همچنین از دولت و اظهارات مسئولان درباره مردم سیستان و بلوچستان گلایه کرد و گفت: ما در سیستان و بلوچستان ممکن است معاند داشته باشیم یا افرادی که با جمهوری‌اسلامی همراهی ندارند، اما چیزی به عنوان تجزیه‌طلب وجود دارد. مولفه‌های هویتی در آنجا بسیار زیاد است.

مشروح گفتگوی معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار، را در ادامه  می‌خوانید.

 آقای سعیدی! واکنش مردم به ردصلاحیت شما چه بود؟

من این را ارجاع می‌دهم به استقبالی که از بنده بعد از انتخابات شد و به صورت خودجوش شکل گرفت؛ بنده مطلقا در جریان نبودم، اما حدود صد‌ها ماشین آمدند و از خادم خود تقدیر کردند. در حالی که من احساس می‌کنم لیاقت چنین استقبال و تقدیری را نداشتم. آنچه که صرفا بخش کوچکی از وظایفم بود را انجام دادم. متاسفانه ما شاهد کاهش مشارکت در انتخابات در اسفندماه بودیم که نگران کننده است.

در حوزه انتخابیه شما هم به همین شکل بود؟

بله، اما مهم آن است که انتخابات برگزار شده و یک عزیزی از فرزندان استان آمده است و امیدواریم همه کمک کنند تا ایشان موفق شود.

دیگر تریبون مجلس را ندارم اما...

 آقای سعیدی، نام برخی از نمایندگان ردصلاحیت شده مانند آقای رشیدی‌کوچی، روی تعرفه‌های رأی نوشته شده بود و...

بله، در حوزه من هم این اتفاق زیاد بود، حتی در برخی از نقاط دیگر، دوستان من عکس فرستادند که چنین اتفاقی افتاده است، اما آمار دقیق از میزان آن‌ها را ندارم.

 شما می‌گفتید من صدای مردم سیستان و بلوچستان هستم، بعد از مجلس شما قرار است چطور صدای آنان باشید؟

من معتقدم خدمت به انسان‌ها در یک قالب صندلی مسئولیت نیست. انسان در هر جایگاهی که باشد وظیفه انسانی خود را باید انجام بدهد، قطعا دیگر تریبون و پلتفرم مجلس را در اختیار نداریم، اما هر جا که هستیم باید دین خود را نسبت آن مردم که انسان‌های شگفت انگیزی هستند ادا کرد. من نمی‌دانم در چه جایگاهی هم خواهم بود، اما اگر یک شهروند عادی هم باشم، تمام تلاشم این خواهد بود که آلام پایان‌ناپذیر آن منطقه را کمتر کنم.

خود را ایرانی‌تر از بقیه می‌دانیم

 اتفاقاتی که در سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد عموما از زاویه امنیتی به آن نگاه می‌شود، علت اعتراضات در آنجا چیست و آیا اقدامات انجام شده منطقی بوده است؟

اینکه چنین نگاهی در کلان کشور نسبت به بلوچستان وجود داشته باشد، مبتنی بر واقعیت‌های منطقه نیست. شما به لحاظ تاریخی نگاه کنید در کشور عزیز ما ایران همواره مطمع نظر اجنوی بوده است. از شرق محمود اشرف افغان حمله کرده و اصفهان را گرفت. از شمال شرق لشکر مغول آمد و ایران را فتح کرد. از خطه شمال تزار روس کشور را مورد تاخت و تاز قرار داد. از شمال غرب عثمانی‌ها آمدند و خاک میهن را اشغال کردند. از غرب شما شاهد تجاوز بعثی‌ها بودید. از جنوب بریتانیایی‌ها از بندر گمبرون و بوشهر حمله می‌کردند. تنها نقطه‌ای از خاک ایران که هیچ زمان اجازه حضور اجنوی را نداد بلوچستان بوده است؛ در حالی که پرتقالی‌ها آمدند و بلوچ‌ها اجازه تعددی به خاک ایران را ندارند.

لذا، ما معتقدیم مولفه‌های هویت ملی ایرانی در میان مردم بلوچستان به مراتب بیشتر از جا‌های دیگر است. به تعبیری خود را ایرانی‌تر از بقیه می‌دانیم. اینکه همه اتفاقات با یک دید امنیتی در این منطقه دیده شود جفا به مردم آن سرزمین است. در پس از انقلاب در همه آوردگاه‌ها مردم سیستان و بلوچستان همواره پیشگام بودند، اما آنجایی که شکاف ایجاد شده را باید در رفتار مسئولان اجرایی ببینید و بررسی کنید.

چیزی به عنوان تجزیه‌طلب وجود ندارد

مشخصا اتفاق سال گذشته که در سیستان و بلوچستان تحت عنوان جمعه خونین رخ داد واقعا اتفاق بی‌سابقه‌ای بود که در کسری از دقایق ده‌ها انسان در حالی که داشتند نماز می‌خوانند به شهادت رسیدند. این در یاد و خاطر انسان‌ها می‌ماند، در حالی که هیچ ربطی به ناآرامی‌های سایر کشور نداشت. ما همان زمان از آقای رئیس‌جمهور خواهش کردیم که شما یک دلجویی از مردم بکنید همانطور که از پدر مرحوم امینی دلجویی کردید. اما شاهد بودیم که دولت اقدام جدی نکرد، وزیر کشور به استان آمد، اما بیاناتی که مسئولان اجرایی داشتند...

مسئولان اجرایی آمدند در مصاحبه‌هایی خود مطالبی تحت عنوان تجزیه‌طلبی عنوان کردند، ما در سیستان و بلوچستان ممکن است معاند داشته باشیم یا افرادی که با جمهوری‌اسلامی همراهی ندارند، اما چیزی به عنوان تجزیه‌طلب وجود دارد.

مولفه‌های هویتی در آنجا بسیار زیاد است. شما در تاریخ در ترکمن صحرا، جنبش خلق ترکمن را داشتید؛ در آذربایجان فرقه پیشه‌وری را داشتید، در کردستان جمهوری مهاباد را داشتید، در خوزستان جنبش شیخ خزعل اهوازی را داشتید.

زمانی که این عنوان به برخی مردم نسبت داده می‌شود، تاسف بار است. تا اینکه رهبری به مسئله ورود کردند و جا دارد از ایشان تشکر کنیم. اما بسیاری از مصوباتی که آن موقع تصویب شد، تا الآن بخشی از آن اجرا نشده و آمران آن جنایت باید به سزای اعمال خود برسند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان- میرجاوه زیر بار ترافیک رفت
  • پیام استاندار تهران درپی کسب سهمیه المپیک از سوی یک تکواندوکار زن
  • ۱۱ کیلومتر بزرگراه زاهدان- میرجاوه زیر بار ترافیک رفت
  • معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه‌طلب نداریم
  • پل شیله افتتاح شد
  • حضور در دوره مربیگری بین المللی تیراندازی با کمان
  • نقش پر رنگ سیستان و بلوچستان در تنظیم بازار گوشت کشور
  • نقش پررنگ سیستان و بلوچستان در تنظیم بازار گوشت کشور
  • افزایش نظارت‌ها بر کیفیت و بهداشت آب مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ جهانی تیراندازی با کمان