Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@23:16:04 GMT

ساماندهی اتباع خارجی مجاز در مهمانشهرهای یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۸۲۵۰

به گزارش وانانیوز، 

 «غلامعلی سفید» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور اعضای شورای اسلامی همدان برگزار شد، با اشاره به ضرورت ساماندهی اتباع خارجی در مهمانشهرهای استان، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت اتباع خارجی مسئولان راهکارهای لازم برای استقرار اتباع دارای مجوز را در مهمانشهرهای استان تدوین و اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پراکندگی اتباع مجاز و غیرمجاز در تمام شهرهای استان را یکی از معضلات جدی یزد دانست و افزود:‌ در حال حاضر حضور اتباع خارجی در نقاط مختلف شهر سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در جامعه شده که می‌توان تمام این نارضایتی‌ها و مشکلات را با هدایت اتباع به مهمانشهرهای استان برطرف کرد.

رییس شورای اسلامی یزد،گفت: طرحی با امضای پنج نفر از اعضای شورا در ارتباط با ایجاد کمیته آب به شورای شهر وارد و برای بررسی‌های بیشتر به کمیسیون عمران شورا ارجاع داده شده  است.

«ابراهیم مولوی» رییس شورای شهر همدان در این نشست با تاکید بر عزم مسئولان مدیریت شهری همدان بر تقویت ارتباط با مدیریت شهری یزد،‌ تصریح کرد: برخورداری از تاریخ بلند و فرهنگ اصیل،‌ویژگی مشترک مردم یزد و همدان است که می‌تواند به عنوان عاملی جدی در برقراری ارتباط بیشتر بین مردم مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بازدید از طرح‌های مختلف یزد را مهمترین هدف خود برای سفر به استان یزد دانست و خاطرنشان کرد:‌ در این سفر تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همدان که در حوزه میدان‌های میوه و تره بار فعالیت دارند همراه اعضای شورا هستند و به بررسی طرح‌های یزد می‌پردازند .

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: اتباع خارجی شورای شهر یزد منطقه یزد مهمان شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ناظمی عصر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رزن گفت: به منظور حمایت و تلاش در جهت رفع مشکلات کارگران مصمم هستیم.

ناظمی افزود؛ برای حمایت از کارگران، تشدید اجرای طرح طرد اتباع خارجی از شهرستان با توجه به ممنوعیت به کار گیری اتباع خارجی در شهرستان رزن از جمله مباحث مهمی است که خود را موظف به رعایت آن می‌دانیم.

وی به نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، این نقش را انکارناکردنی و غیر قابل انکار دانست و گفت مدیریت اداره تأمین اجتماعی شهرستان برای کارگران شهرستان رزن جلسات آموزشی را برنامه ریزی و آموزش کارگران در حوزه بیمه را عملیاتی کند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رزن اضافه کرد؛ وظیفه کارفرمایان است شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار را برای کارگران در بالاترین درجه تأمین کنند و همچنین از کارفرمایان خواست تا نسبت به تجلیل از کارگران نمونه در طول سال اقدام کنند.

کد خبر 6090311

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کارگران رکن تولید هستند
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی