Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدیان با حکم حجت‌الاسلام قرائتی به سمت دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام قرائتی حجت‌الاسلام محمدیان به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب شد.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی در جلسه شورای تفسیر قرآن کریم مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی که امروز نهم تیرماه تشکیل شد با بیان ضرورت و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل جلسات تفسیر و توجه بیشتر طلاب و روحانیون حوزه‌های علیمه به اهمّیّت درس قرآن و تدبّر در قرآن و همچنین برنامه و فعالیت‌های مؤسسه ترویج در توسعه و گسترش کلاس‌های آموزش مهارت بیان تفسیر در حوزه‌های علوم دینی مطالبی بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه ضمن معرفی حجت‌الاسلام محمدیان به عنوان فردی دانشمند و دارای سابقه درخشان و در مسائل اجرایی ایشان را به عنوان دبیر ستاد تفسیر قرآن کریم منصوب کردند.

در حکم انتصاب دکتر محمدیان به بهره‌گیری و مشورت افراد با تجربه و پر تحرک و روحانیون قرآنی و اساتید دانشگاه که مشکل و چشم داشت مادی نداشته باشند و همچنین دوری از تشکیلات اداری و ایجاد یک سازمان جدید تأکید شده است.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام محمدیان در کارنامه خود، دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قائم مقام وزیر در سازمان مرکزی انجمن اولیا و مربیان، جانشین نماینده، ولی فقیه در سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، معاون فرهنگ و پژوهش ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، مشاور رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ده‌ها مسئولیت فرهنگی و اجرایی دیگر را در کارنامه دارد.

در طرح چلچراغ در ماه مبارک رمضان ۹۷ با مشارکت شهرداری تهران، ستاد تفسیر قرآن کریم، مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی در ۴۰ مسجد منتخب شهر تهران جلسات تفسیر قرآن کریم برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دبیر ستاد نماز دین و اندیشه فرهنگ قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد