Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیع خواه از وضعیت خوبی برخوردار است.

طرفداری- هافبک دفاعی سرخپوشان همچنان تمرینات خود را بدون توپ دنبال می‌کند.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه گاهی در بخش‌هایی از تمرین که به کار با توپ اختصاص ندارد و فشار سنگینی روی زانوها وارد نمی‌کند، سرخپوشان را همراهی می‌کند.

او برای اینکه زانوی جراحی شده دوره نقاهت و درمان را پشت سر بگذارد و زانوی دیگرش هم متحمل فشار مضاعف نشود، یک برنامه منظم و حساب شده تمرینی را زیر نظر بدنساز و کادر پزشکی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیع‌خواه که روزهای پایانی ماه دوم پس از جراحی را پشت سر می‌گذارد، امروز در سالن بدنسازی حاضر بود و بعد از حضور سرخپوشان در چمن، به کار خود در سالن ادامه داد.

دکتر حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت این بازیکن گفت:

خب، فعلا در روزهای پایانی ماه دوم قرار داریم. طبق استانداردهای پزشکی، از زمان جراحی حداقل چهار ماه زمان لازم است تا بازیکن پس از جراحی بتواند تمرینات سنگین و حرفه‌ای را کامل انجام دهد و این زمان را نمی‌توان خیلی کاهش داد. پس از آن باید روی تقویت بخش‌های مختلف ماهیچه‌ها و همچنین بخش‌های مربوط به زانو کار کرد که این هم به زمان خاص خودش نیاز دارد. طول درمان همانطور که قبل از این نیز اعلام شده، شش ماه است و در بهترین و ایده‌آل‌ترین حالت، با توجه به نوع آسیب، پنج ماه خواهد بود.

وی ادامه داد:

با اقداماتی که صورت می‌گیرد و تلاش خود بازیکن که کاملا روی روند درمان و تمرینات متمرکز است، شرایط تا اینجا خیلی خوب پیش رفته است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی روحانی بعداز ظهر چهارشنبه در همایش اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش های اساسی اقتصاد ایران که در دانشگاه قم برگزار شد گفت: در عرصه رشد اقتصادی و همچنین کاهش آمار بیکاری وضعیت بهتری نسبت به گذشته داریم.

معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به شعار سال گفت: در راستای ارتقا مولفه های اقتصادی نیازمند مواردی همانند تامین انرژی لازم برای فعالیت بیشتر واحدهای تولیدی هستیم.

وی افزود: تامین، مدیریت و تخصیص نرخ ارز برای واحدهای تولیدی از جمله موضوعات مهمی است که در این عرصه از تمامی ظرفیت ها به خصوص بانک ها استفاده خواهد شد.

روحانی گفت: ثبات در برنامه ها از سیاست دولت در عرصه بهبود شرایط اقتصادی و فعالیت بخش های تولیدی است و در این راستا تلاش می شود وضع و تغییرات در دستورالعمل ها کاهش یابد.

وی همچنین بیان کرد: دولت تلاش دارد با تسهیل در صدور مجوزهای کسب و کار و مدیریت نرخ ارز، شرایط مطلوبی را برای بنگاه های اقتصادی فراهم آورد.

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم برقراری تعادل میان تولید و مصرف گفت: این امر سبب خواهد شد انگیزه تولیدکنندگان برای تولید محصولات افزایش یابد و از سویی دیگر مصرف کننده ها نیز با قیمت مناسب تر بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کد خبر 6081490

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • فیلم/ توضیحات وحیدی از آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل‌زده
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • آزمایشگاه دکتر صالحی؛ بهترین آزمایشگاه خون در شیراز
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • فیک بیوتی
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده رژیم صهیونیستی توسط ایران
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • چه کسانی باید «لوزه» های خود را عمل کنند؟ / زمان مناسب جراحی لوزه