Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@15:14:09 GMT

دوره های آموزشی لازم برای اصناف ورامین برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۹۸۷۷

دوره های آموزشی لازم برای اصناف ورامین برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن میرزایی ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس و هیات رییسه اتاق اصناف ورامین با تقدیر از اعضای سابق هیات رییسه اتاق اصناف گفت: در سالیان گذشته همراهی و اتحاد خوبی برای حل مشکلات اصناف در اتاق اصناف شاهد بودیم و قطعا نکات مثبت در آینده ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در سال حمایت از کالای ایرانی اتاق اصناف به عنوان مرجع رسیدگی به شرایط اصناف باید به وضعیت بازار و کسبه توجه کنند چرا که شرایط اقتصادی در کشور در حال حاضر نیاز به اتحاد، انصاف و انسجام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت ورامین گفت: اداره صنعت و معدن انتظار دارد اتاق اصناف و اتحادیه ها در بخش ساماندهی و آموزش های لازم به کسبه اقدامات لازم انجام دهند

سید عباس میری، رئیس سابق اتاق اصناف ورامین با تشکر از هئیت رئیسه اتاق اصناف گفت: همکاری اداره صنعت و معدن در سال های گذشته با اتاق اصناف بسیار مناسب بود و هئیت رئیسه نیز همکاری خوبی با اتحادیه های صنفی داشتند.

رییس اتاق اصناف شهرستان ورامین نیز با تبریک روز صنعت و معدن گفت: افتخار بزرگی است که در خدمت کسبه و مغازه داران شریف ورامین باشیم و قطعا از تجربیات پیشکسوتان اصناف ورامین استفاده خواهیم کرد.

ابوطالب شیرکوند گفت:تصمیمات هئیت رییسه برای اعتلای صنوف خواهد بود و در همه  امور از مشورت اداره صنعت و اتحادیه ها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود:در شرایط حساسی که دشمنان داخلی و خارجی برای برهم زدن اقتصاد کشور امروز برنامه ریزی می کنند اتاف دیگر نقش سابق را ندارد و به عنوان سربازان صنفی نظام باید پای کار باشند   


قابل ذکر است بعد از برگزاری انتخابات هییت رییسه جدید اتاق اصناف با رای هئیت رئیسه جدید  اتاق اصناف شهرستان ورامین ،ابوطالب شیرکوند رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین، سید محمود میرحسینی نایب رئیس اول
سید عباس میری  به عنوان نایب رئیس دوم  و ناصر بوربور دبیر اتاق برای ٤ سال انتخاب شدند
اصناف ورامین بزرگترین واحد اقتصادی این شهرستان با اشتعال ٢٠ هزار نفر و ١٠  هزار واحد صنفی  در ورامین است.

کد خبر 4335540

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج تبریز خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • پیگیری راه اندازی موزه معدن در کرمان
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی