Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شرکت SpaceX برای ارسال محموله‌های کمکی، راکت Falcon 9 خود را به فضا پرتاب کرد.

ایستگاه بین المللی فضایی سال ها پیش تاسیس شد و از آن زمان تاکنون محل لندینگ بسیاری از راکت‌ها و فضاپیماهای زمینی شده است.

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه ارتقاء کیفی فضاپیماها و موفقیت در پیشروی‌های فضایی نقش بسزایی داشته، شرکت SpaceX است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت در سال‌های اخیر به یکی از ستون‌های ثابت پیشرفت های فضایی بشر تبدی شده است و ساخت سفینه های جدید، فضاپیماهای مدرن و لباس های فضایی مجهز به ویژگی های خاص از دستاوردهای درخشان این شرکت است.

در همین رابطه به تازگی شرکت SpaceX آخرین نسل از فضاپیمای Falcon 9 یعنی راکت Block 4 را نیز به فضا پرتاب کرده است. این فضاپیما از Cape Canaveral واقع در ایالت فلوریدا به فضا ارسال شده است و هدف اصلی اش انتقال یک روبات مجهز و شناور برای انجام امور فضایی و تعدادی از تحقیق‌های اخیر بشر درباره بیماری هایی از جمله سرطان به دانشمندان حاضر در فضا است.

در ادامه تصاویری از راکت Falcon 9 و لحظه ارسال آن به فضا را مشاهده می‌کنید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت موفقیت سرطان بین المللی محموله ایستگاه فضایی فضا پرتاب عکس دختر فیلم جوان ایران حوادث مرد تصاویر زن کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عیسی زارع‌پور روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت وزیران و در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفتیم و تا سقف ۳۰ گیگابایت می‌توانند رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در شاد هستند، فعال می‌شود و نیازی به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در همین دولت کلید خورد، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام دهیم که پایگاه بسیار راهبردی و استراتژیکی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار،بسیار پایگاه استراتژیک و راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • زارع‌پور: بسته اینترنتی ۳۰ گیگابایتی برای معلمان فعال می‌شود
  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • (ویدئو) خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • دراگون از ایستگاه فضایی جدا می‌شود