Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، با حضور عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهرام زینال زاده مدیرکل امور عشایر استان، مراسم تجهیز ۳۰ باب خانه ورزش روستایی به ادوات و تجهیزات ورزشی برگزار شد.

سعید هاشمی نیا رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در مراسم ارسال تجهیزات ورزشی به خانه های ورزش روستایی گفت: به منظور تجهیز ۳۰ باب خانه روستایی در سراسر استان تجهیزات ورزشی خریداری و امروز روانه این خانه ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این تجهیزات شامل یک عدد میز پینگ پنگ، یک عدد میز فوتبال دستی، تاتمی، یک عدد میز شطرنج، تخته و پایه دارت و راکت پینگ پنگ هستند.
رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی آذربایجان غربی افزود: این اتفاق از سال ۹۵ و با همکاری فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز شده که ابتدا ۱۰ باب خانه ورزش روستایی و در سال ۹۶، بیست باب خانه ورزش روستایی تجهیز شد و با تجهیز ۳۰ باب خانه دیگر، تعداد خانه های ورزش تجهیز شده به ۶۰ باب رسید.
هاشمی نیا اظهار کرد: برای تجهیز این تعداد خانه ورزش روستایی، اعتباری بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان هزینه شده است و هدف از این کار، پر کردن اوقات فراغت روستاهای خانوار زیاد استان با ورزش های سالم است تا نوجوانان و جوانان از معرض آسیب های اجتماعی در امان بمانند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم با تشکر از همه فرمانداران، بخشداران و دهیاران در مشارکت در این کار گفت: باید ورزش را در روستاها فعال تر کنیم تا با ورزش به جنگ اعتیاد برویم و با این کار جامعه ای با نشاط و سرزنده داشته باشیم.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی اداره کل ورزش و جوانان اعتیاد جامعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، جعفری، مدیر کل بیمه سلامت استان خبر دادند: مطالبات کلیه داروخانه‌های طرف قرارداد تا پایان اسفند پرداخت شده است، از تیرماه سال گذشته پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست و از عهده ما خارج است منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تامین کند که در حال حاضر سهم ارز ترجیحی تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها واریز شده است.

جعفری در ادامه بیان داشتند: مطالبات پزشکان (مطب ها) تا پایان اسفند پرداخت شده است و امروز هم مطالبات آزمایشگاه‌ها و موسسات تصویربرداری تا پایان بهمن تسویه خواهد شد.

وی افزودند: برای سطح یک روستایی تا پایان اسفند پرداخت صورت گرفته بود و روزهای آتی شاهد پرداخت علی الحساب فروردین ۱۴۰۳ خواهیم بود، همچنین با تامین منابع بخشی از مطالبات دانشکاهی مربوط به بهمن‌ماه نیز در دست پرداخت است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901670

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس