Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@05:54:12 GMT

همان رفتاری که با رحمتی کردی باید با سردار هم بکنی!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۰۴۲۰

به گزارش وانانیوز، 

رضا قوچان‌نژاد و سردار آزمون در پستی اینستاگرامی از تیم ملی خداحافظی کردند. هر چند از همان ابتدا به نظر می‌رسید با توجه به بازی نکردن قوچان‌نژاد در جام جهانی و بالا رفتن سن او خداحافظی این بازیکن جدی باشد، اما در مورد سردار آزمون این قضیه جدی گرفته نشد و با توجه به این بحث که او در پاسخ به حملاتی که در فضای مجازی به او شد این تصمیم را گرفته، هیچ‌کس خداحافظی این بازیکن ۲۳ ساله را جدی نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شایعه بازگشت سردار به تیم ملی دستاویزی برای حمله تازه مخالفان سرمربی تیم ملی به او شده است. حتماً به یاد دارید که رحمتی چند سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرد، اما وقتی همای سعادت روی شانه‌های کی‌روش و تیم ملی نشست و این تیم به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کرد از کرده خود پشیمان شد و برای بازگشت به تیم ملی چراغ سبز نشان داد و از همان زمان پافشاری کی‌روش شروع شد و گرچه کار رحمتی به امضای نامه عذرخواهی و صدور بیانیه هم رسید با این حال سرمربی پرتغالی هرگز زیر بار دعوت از او نرفت و ترجیح داد بازیکنی که یک بار از تیم ملی خداحافظی کرده را هرگز دعوت نکند.

حالا این روز‌ها که می‌گویند کی‌روش واکنشی به خداحافظی سردار نداشته تا به نوعی او را برای اردو‌های بعدی دعوت کند مخالفان او مدعی شدند چرا کی‌روش رفتار دوگانه‌ای با بازیکنان دارد و اگر پیش از این در قبال خداحافظی رحمتی موضعی سفت و سخت گرفته چرا حالا در قبال سردار نرمش خواهد داشت و چرا مثل رحمتی برای همیشه قید این بازیکن را نمی‌زند؟ البته باید منتظر ماند و دید کی‌روش که به خداحافظی گوچی واکنش نشان داده و در قبال موضوع سردار سکوت کرده در نهایت چه موضعی در قبال خداحافظی مهاجم جوان تیمش خواهد گرفت. سردار البته گفته بود من با خود کی‌روش مشورت کردم و او گفت: فعلاً خانواده‌ات در اولویت است.

منبع: وانا

کلیدواژه: خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی مخالفان کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۰۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود

بالاخره روزی خواهد رسید که دارنده 8 توپ طلا از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کند و احتمالاً اول از عرصه ملی خداحافظی کند و سپس برای همیشه کفش هایش را بیاویزد. مسی در ماه ژوئن 37 ساله می شود که به این معناست زمان زیادی برای او باقی نمانده است. 

البته مسی متعهد شده که در رقابت های کوپا آمریکا 2024 در ترکیب تیم ملی آرژانتین حضور پیدا کند و از عنوان قهرمانی آلبی سلسته دفاع کند. البته اشاره ای هم به بازی کردن او در جام جهانی  2026 شده، اما تاکنون هیچ چیز رسمی نیست. 

به نقل از سایت گل، پالاسیوس که در کنار لیونل مسی در جام جهانی 2022 بازی کرد و به مقام قهرمانی رسید، در مصاحبه ای با رویترز درباره زندگی بدون لیونل مسی گفت: "برای الان دوست ندارم درباره ادامه ندادن مسی صحبت کنم. شما هیچ وقت نمی توانید تیم ملی را بدون مسی تصور کنید. ما همه دوست داریم که او جاودانه شود و برای همیشه برای تیم ملی آرژانتین بازی کند."

"ما حتی نمی خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او واقعاً خاص و متفاوت است و کارهای بزرگی برای تیم ملی آرژانتین انجام داده."

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • محور اصلی کار بنده توجه به اشتغال و کسب و کار است
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در جغتای
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه