Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم پاسدار یدالله بوعلی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، شهید دکتر بهشتی را عالمی فرزانه و اندیشه وی را الگویی تمام عیار در جامعه امروز دانست و گفت: وجود دستگاه قضا و عدالت آن در صدور احکام قضایی زمینه ساز ایجاد جامعه سالم است.
وی با بیان اینکه تعامل دستگاه قضا و سپاه در استان مثال زدنی است گفت:تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره معمار دستگاه قضایی، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه که با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند وظیفه همه ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الا سلام حسینی صدر مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح افتخار دستگاه قضایی را تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب برشمرد و افزود: امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر بخصوص شهید مظلوم آیت اله بهشتی باشیم.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در ادامه با تقدیر از عملکرد دستگاه قضاء استان گفت :اجرای منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار‌های تک تک مسئولان باشد وبا انقلابی گری در مبارزه با مفاسد اقتصادی امید را به جامعه القاء کرد.
وی در ادامه گفت: سلامت اداری هر کشور وابسته به قوه قضائیه و دستگاه قضایی مسئول برقراری آن می‌باشد که در سال‌های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز این موضوع همیشه ساری و جاری بوده است.
در ادامه ریاست کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از یاران انقلاب و با اشاره به برنامه ها، وظایف و ماموریت‌های قوه قضاییه گفت: کار همکاران ما در دادگستری مجاهدت خاموش است و سهم عمده‌ای از امنیت موجود در کشور ناشی از اقدامات دستگاه قضایی است.
حجت الاسلام مزارعی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی نهادی بوده که عمده اهدافش در راستای احقاق حقوق مردم بوده و به عنوان ملجإ و پناهگاه مردم مظلوم نیز به شمار می‌رود که توانسته اعتماد عمومی را نیز به خود جذب نماید و براساس قانون وظایفی بر عهده دارد که باید به آن‌ها عمل کند.
قاضی القضات استان افزود: ما همگی سرباز ولایت هستیم و قاطعانه پشت سر رهبری عزیز در اجرای عدالت کوشش خواهیم نمود. گفتنی است به همین مناسبت دیدارهای جداگانه ای با دادستان مرکز استان و رئیس دادسرای نظامی استان صورت گرفت.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، روشن ضمیر با بیان اینکه آب شهر شهر دوگنبدان از دیشب قطع شده است گفت: این قطعی در پی بارش های همراه با وزش باد ۲ روز اخیر و تخریب لوله های انتقال ایستگاه‌های آب ملاقون امامزاده جعفر و خیرآباد است.

معاون عمرانی فرماندار گچساران افزود: گروههای عملیاتی و امدادی شرکت توزیع نیروی برق در حال تلاش برای رفع قطعی هستند.

وی ادامه داد: برق برخی مناطق شهر هنوز وصل نشده است.

هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد چند روز از پیش از ورود سامانه بارشی قوی اخیربه استان نسبت به خسارت های این پدیده های طبیعی هشدار داد.

از شهروندان خواسته شده بود: با فاصله گرفتن از رودخانه ها و مسیل ها، خودداری از مستقر شدن عشایر در مناطق مرتفع،پرهیز از فعالیت های کوهنوردی ،خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه ها و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای به حداقل رسیدن این خسارت ها گام بردارند.

اما برخی شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی این توصیه را جدی نگرفتند و حاصل این بی توجهی ها وقوع تعداد پرشماری سانحه رانندگی و گرفتاری تعدادی از عشایر در سیلاب و بارندگی های سامانه اخیر بود.

خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • ادامه تلاش ها برای رفع مشکل آب و برق مناطق سیل زده گچساران