Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیلیان امباپه ستاره خط حمله فرانسه، روز گذشته توانست رکورد سرعت فوق العاده ای از خود به ثبت برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کیلیان امباپه پس از اشتباه بانگا و لو رفتن توپ، کیلیان امباپه در دقیقه ۱۰ صاحب توپ شد و با سرعتی خیره کننده، ماسکرانو، تاگلیافیکو و روخو را پشت سر گذاشت و در محوطه جریمه با خطای پنالتی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت او در این فرار طبق ادعای نشریه اکیپ، ۳۷ کیلومتر بر ساعت بوده است.

در حقیقت از لحاظ سرعت، شاید ام باپه را بتوان نزدیکترین بازیکن فوتبال به اوسین بولت، قهرمان افسانه ای دو و میدانی دانست. او دقیقا مثل دونده ها می‌دود و به سرعتی می‌رسد که برای یک فوتبالیست، باورنکردنی است. کانال پلاس نیز سرعت او را ۳۶ کیلومتر برساعت برآورد کرده است.

این در حالیست که رکورد سرعت اوسین بولت در ابتدای دوران حضورش در دو و میدانی، ۳۷٫۰۴ کیلومتر بود که بعدها توانست آن را به ۴۴٫۷۲ کیلومتر بر ساعت برساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کیلیان امباپه اوسین بولت اوسین بولت خاویر ماسکرانو کیلیان امباپه مارکوس روخو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر تیم ملی بارسلونا استقلال تهران جام جهانی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس مهدی طارمی لیگ قهرمانان آسیا کارلوس کی روش رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی 2018 فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!

به گزارش ورزش سه، کریستین میلر، دونده نوجوان آمریکایی، سریع‌ترین زمان جهان را در دوی 100 متر امسال در جریان مسابقات دوومیدانی داخل سالن آمریکا را به ثبت رساند که یک رکورد خاص در جهان این ورزش است.

او با ۱۷ سال سن توانست رکورد ۹.۹۳ را در این رقابت ثبت کند که تا پیش از این، تریون برومل توانسته بود 9.97 ثانیه را در سال ۲۰۱۴ ثبت کند.

این عدد یک رکورد جهانی است و حالا این چهره نوجوان ۱۷ ساله با این رکورد می‌تواند با کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴، در جمع بزرگان جهان هم شرکت کند و آنها را به چالش بکشد.

البته سال گذشته هم نوآ لایلز آمریکایی، برنده سه مدال طلا در مسابقات جهانی سال ۲۰۲۳، زمان 10.01 ثانیه را ثبت کرد و یک رقیب برای این نوجوان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • پتروشیمی ارومیه صدر نشین جدول افزایش درآمد سالانه در صنعت پتروشیمی
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)