Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسماعیلی بعدازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دوازدهمین دوره جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر استان کرمان در تیرماه جاری برگزار می شود، گفت: برای شرکت در این جشنواره ۲۳۷ نفر ثبت نام کردند که ۱۴ نفر به عنوان کارآفرینان برتر استان انتخاب شده و پنج نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان تاکید کرد: هفت داور کرمانی و ۱۴ داور کشوری کارآفرینان برتر را براساس میزان و رشد اشتغال، گردش مالی، تولیدات و رشد ترکیبی انتخاب کردند.

اسماعیلی تصریح کرد: عدم بارگذاری اطلاعات بعضی از شرکت ها و کارآفرینان در سایت مربوطه باعث حذف آنها از گردش انتخاب شده است و تیم بازرسی در دو مرحله داوری را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دو نفر از کارآفرینان استان کرمان به عنوان برتر کشوری انتخاب شده اند، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ کارآفرینی و الگوسازی برای جامعه است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه  استان کرمان در زمینه تعاون رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: ثبت نام برای شرکت در جشنواره تعاونی های برتر استان تا ۱۶ تیر ماه ادامه خواهد داشت و تاکنون ۵۵۰ تعاونی در سایت تعاونی های برتر ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: سال گذشته در استان کرمان سه هزار و ۷۰۰ نفر متقاضی استفاده از بیمه بیکاری داشتیم که در سال جاری این آمار تغییر چندانی نیافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۳۴ درصد اشتغال استان کرمان در بخش کشاورزی است.

کد خبر 4335775

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمان جشنواره کارآفرینان برتر رضا اسماعیلی بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شیراز خرم آباد شهرکرد مشهد مواد مخدر بیرجند هفته قوه قضاییه یاسوج تبریز خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از هر منطقه یک معلم ماندگار معرفی و از ان‌ها تجلیل می‌شود که مجموعا ۱۶ معلم ماندگار در هفته معلم از آنها تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به تجلیل از ۴۰ معلم نمونه استان یزد نیز گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان نواحی و مناطق استان برگزیده شده‌اند.
وی اظهار کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.
رحیمی نژاد ادامه داد: همچنین امسال برای انتخاب معلم نمونه از دانش اموزان، معلمان در سطح مدرسه نظرخواهی انجام شده است به نسبت جمعیت هر معلم در شهرستان و منطقه سهمیه اختصاص داده شده که از هر شهرستان، استانی و منطقه معلم نمونه انتخاب شده است.
۲۷۰ هزار دانش اموز در استان یزد تحصیل می‌کنند و ۱۶ هزار فرهنگی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش اموز را برعهده دارند.
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت معلم نامگذاری شده است

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است