Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پل پوگبا به تمجید از مسی پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، پل پوگبا و هم تیمی هایش در تیم ملی فرانسه، موفق شدند در اولین بازی دور یک هشتم نهایی مسی و یارانش را شکست دهند و با عبور از آرژانتین به یک چهارم نهایی برسند. پوگبا درباره تقابل با مسی و حذف این تیم چنین گفته است:

می دانستیم که مقابل کسی بازی می کردیم که احتمالاً بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده سال است که بازی های مسی را می بینم و از او چیزی یاد می گیرم، مسی کسی است که باعث می شود من به فوتبال علاقه بیشتری پیدا کنم. ما دوست داریم مقابل بهترین ها به میدان برویم و مقابل آرژانتین که یکی از بهترین هاست، پیروز شدیم. با مسی همدردی می کنم، او بازیکنی کلاس جهانی است، این تمام چیزی است که می توانم بگویم.

فرانسه با شکست دادن آرژانتین، حالا باید در مرحله بعد به مصاف اروگوئه برود. مسی هم شاید آخرین جام جهانی خود را پشت سر گذاشت.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی فرانسه آرژانتین اختصاصی لیونل مسی پل پوگبا جام جهانی 2018 روسیه جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند

هافبک دفاعی بایرلورکوزن می‌گوید هرگز نمی‌توان آرژانتین را بدون مسی تصور کرد.

طرفداری | آرژانتینی‌ها امیدوارند که لیونل مسی تا ابد برای آنها بازی کند و اصلا دوست ندارند در مورد خداحافظی یا ادامه ندادن با او صحبت کنند.

روزی فرا خواهد رسید که برنده هشت توپ طلا مجبور به آویزان کردن کفش‌هایش شود و احتمالاً قبل از خداحافظی از سطح باشگاهی، تصمیم به کناره‌گیری از عرصه بین‌المللی خواهد گرفت. مسی در ژوئن 37 ساله می‌شود، به این معنی که ممکن است زمان زیادی برای حضور در بالاترین سطح فوتبال نداشته باشد. مسی متعهد شده است که در کوپا آمریکا امسال که به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی هستند، نماینده کشورش باشد و به حضور در جام جهانی 2026 نیز اشاره کرده است. او در حال حاضر رکورد 180 بازی ملی و 106 گل بین‌المللی را به نام خود ثبت کرده است.

ازکوئیل پالاسیوس که در کنار مسی در جام جهانی 2022 قطر طعم قهرمانی جهان را چشیده است، به رویترز درباره زندگی بدون کاپیتان افسانه‌ای آلبی‌سلسته گفت:

بیایید در مورد ادامه ندادن با مسی اصلا صحبت نکنیم. هرگز نمی‌توان تیم ملی را بدون مسی تصور کرد. همه ما می‌خواهیم او جاودانه باشد و همیشه تا ابد با ما بازی کند.

هافبک دفاعی آرژانتینی بایرلورکوزن در مورد یک بازیکن باتجربه دیگر آلبی‌سلسته، آنخل دی ماریا، که قرار است پس از کوپا آمریکا 2024 نام خود را از لیست تیم ملی آرژانتین حذف کند، افزود:

ما نمی‌خواهیم دی ماریا بازنشسته شود. او یک بازیکن منحصر به فرد، متفاوت و تاریخی برای کشور است. اگر او بازنشسته شود، باید از هر جلسه تمرینی، هر اردو و هر بازی نهایت استفاده را ببریم زیرا ما مفتخریم چنین بازیکن باکیفیتی را در اختیار داریم.

آرژانتین قرار است در 20 ژوئن با رویارویی با کانادا، رقابت خود برای کسب عنوان قهرمانی کوپاآمریکا را آغاز کند. مسی برای حضور در این تورنمنت که به دلیل برگزاری در ایالات متحده نیازی به سفر طولانی ندارد، از تعطیلات خود در MLS با اینتر میامی مرخصی خواهد گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند