Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

صادق زیبا کلام در گفت‌وگویی، در ارتباط با اظهارات اخیر رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و یکی از مشاوران غیر رسمی رئیس جمهور آمریکا گفت: پاسخ من به  ایشان درباره اظهارات‌شان که در نشست سازمان مجاهدین خلق مطرح کرده‌اند و این سازمان را جایگزین و آلترناتیوی به جای جمهوری اسلامی ایران خوانند؛ این است که آمریکایی‌ها اساسا دارند، اشتباه هولناکی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: اساسا هرگونه سرمایه گذاری روی سازمان مجاهدین خلق در حقیقت شرط بندی روی اسب مرده است؛ آینده سیاسی ایران درگرو دمکراسی است وجریانات سیاسی در آینده ایران نقش دارند که طرفدار آزادی بیان، آزادی قلم، انتخابات آزاد، حاکمیت قانون و دمکراسی باشند.

این تئوریستین اصلاح‌طلب همچنین خاطرنشان کرد: سازمان مجاهدین خلق فرسنگ‌ها با یک جریان سیاسی و فکری که نزدیکی به دمکراسی داشته باشد فاصله دارد، ای کاش کسی به آقای رودی جولیانی و ترامپ و سایر رهبران آمریکا می‌توانست بگوید که جریانات رادیکال، تندروی انقلابی هیچ شانسی  در آینده ایران ندارند.

زیباکلام تاکید کرد:‌ فقط و فقط جریاناتی که پیرو دمکراسی هستند در آینده ایران نقش خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سازمان مجاهدین خلق صادق زیباکلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس نرخنامه مصوب این سازمان، قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته بندی ۳۰ عددی در میادین میوه و تره بار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر شانه ۳۰ عددی بسته‌بندی شانه‌های خمیری شیرینگ شده با قیمت ۸۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است، هر شانه تخم مرغ ۲۴ عددی بسته بندی شانه‌های خمیری درب دار یا بسته بندی با دو شانه خمیری و شرینگ شده ۷۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۲۰ عددی ۶۲ هزار تومان، ۱۵ عددی ۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، ۹ عددی ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و ۶ عددی ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسند.

کد خبر 6086387

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • (تصاویر) وضعیت نوزادی که از شکم مادر مرده‌اش متولد شد
  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • ماجرای چند نوجوان شیرازی که حساب و کتاب سیاسی‌شان درست بود
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟
  • سیستم VAR چینی در راه ایران