Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@17:46:23 GMT

افزايش 200 مگاواتي مصرف برق منطقه‌اي تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۱۷۲۲

‍‍‍‍‍‍

مدير عامل شركت برق منطقه اي تهران اعلام كرد: به ازاي افزايش هر يك درجه دماي هوا، مصرف برق حدود 150 تا 200 مگاوات افزايش مي‌يابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو، "غلامرضا خوش‌خلق" مدير عامل شركت برق منطقه اي تهران با اشاره به اينكه ما به ازاي افزايش هر يك درجه حرارت در كشور حدود 1500 مگاوات و در حوزه تحت پوشش اين شركت حدود 150 تا 200 مگاوات افزايش مصرف برق خواهيم داشت، گفت: در ساعات مختلف شبانه روز، نوع مصرف  برق، تعيين كننده ميزان مصرف است، مهم اين است كه مردم بين ساعت 12 تا 16 بهينه مصرف كنند تا بتوانيم از تابستان به خوبي عبور كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي گفت: به دليل اينكه وضعيت نيروگاه‌هاي برق آبي، چندان مناسب نيست، احتمال اينكه ما در بعضي از نقاط دچار مشكل شويم وجود دارد؛ ولي اگر مشتركان برق بهينه مصرف كنند به عنوان مثال حتي يك لامپ را هم خاموش كنند يا دماي سيستم سرمايشي محل كار يا سكونت خود را بين 24 تا 26 درجه تنظيم نمايند ، مي‌توانيم به خوبي و بدون محدوديت از پيك بار (اوج مصرف برق) در تابستان عبور كنيم. خوش خلق، با تاكيد بر رشد 6 درصدي سالانه مصرف برق كشور گفت: ايران از نظر مصرف برق رتبه 18 دنيا را دارد و 3 برابر متوسط مصرف  برق در دنيا  برق مصرف مي كند.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مصرف برق افزایش مصرف افزایش دما برق تهران شرکت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی افزود: بارش‌ها از روز سه‌شنبه با نفوذ یک سامانه بارشی از غرب از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال وقوع تگرگ در نقاط مستعد وجود دارد که برای جلوگیری از خسارت به مزارع و محصولات کشاورزی نیازمند اقدامات پیشگیرانه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از نظر دما نیز برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

نوروزی یادآور شد: بلداجی با چهار درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه استان گزارش و دما در شهرکرد پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900500

دیگر خبرها

  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان