Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال که در دیدار رفت استقلال و ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شده است در گفتگو با رادیو بیان کرد: در حال حاضر پیگیر روند درمانی ام هستم و امیدوارم بتوانم به تیم برگردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان دقیق بازگشتم به تیم را نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم تا نیم فصل درگیر این مصدومیت باشم.

شجاعیان افزود: قبل از رقابت هام جام جهانی و در برهه‌ای که استقلال به من نیاز داشت مصدوم شدم، اما بازیکنان زحمت زیادی کشیدند که هم به دور بعد لیگ قهرمانان رسیدیم و هم نتایج خوبی گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره برگزاری سوپر جام گفت: این دیدار در زمانی برگزار می‌شود که همه تیم‌ها در حال بدنسازی هستند و این موضوع باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود. به نظرم اگر این بازی برگزار نشود خیلی بهتر است البته تصمیم با سازمان لیگ است.

او در مورد اینکه شفر مخالف برگزاری این بازی است عنوان کرد: حتما شفر صلاح دیده که اینطور باشد. شاید او چیزی می‌داند که با برگزاری این بازی مخالف است.

شجاعیان درباره کنار گذاشته شدن اش از لیست استقلال بیان کرد: در این باره چیزی به من اعلام نکرده اند و فعلا هم در لیست هستم، شاید بتوانم زودتر از نیم فصل برگردم و به استقلال کمک کنم.۲ سال دیگر با استقلال قرارداد دارم.

هافبک استقلال درباره اینکه آیا از گسترش فولاد خبر دارد یا خیر افزود:از زمانی که به استقلال آمدم اطلاع زیادى از باشگاه گسترش فولاد ندارم. فکر می‌کنم مبلغی که قرار بود برای رضایتنامه من داده شود پرداخت شده، چون بدون دغدغه در حال کار برای استقلال هستم.

او درباره مصدومیتش در بازی با ذوب‌آهن گفت: تمام تلاشم بر این بود تا به تیم ملی کمک کنم و حتی در تمرینات ریکاوری تیم ملی حضور داشتم، شاید خواست خدا بود که سرنوشت من اینگونه رقم بخورد و خدا را شکر که بازیکنان به جام جهانی رفتند و موفق هم عمل کردند.

شجاعیان در خصوص اینکه آیا میلاد فخرالدینی باعث مصدومیت او شده بیان کرد: در جریان بازى روى من خطا نکرد و حتى با من هم تماس گرفت. فقط روی یک حادثه مصدوم شدم و اصلا او خطایی نکرد. ظاهرا بعد از بازی هواداران به او اهانت کرده بودند، ولی فخرالدینی در مصدومیت من مقصر نبود.

او در مورد عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازى هاى جام جهانی گفت: تیم ملی بسیار خوب کار کرد و این موضوع را همه نظاره گر بودند. کی‌روش تحول خوبى را پس از سال‌ها در فوتبال ایران داشته و همه توقع داشتند تیم ما صعود کند. به نظرم یکی از بهترین تیم‌های ملی را امسال در جام جهانی داشتیم.

شجاعیان در خصوص جام ملت‌های آسیا و اینکه آیا باید کی‌روش در فوتبال ایران بماند ادامه داد: با توجه به حضور چند ساله کی‌روش در ایران همه از عملکرد او راضی هستند و دوست دارند که بماند. کى روش بار فنی خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم که فدراسیون فوتبال تمهیداتی داشته باشد که بتواند کی‌روش را حفظ کند.

او درباره عملکرد استقلالی‌ها در جام جهانى گفت: نباید مسائل را رنگی نگاه کرد و باید بگویم همه در این مسابقات خوب کار کردند. استقلالی‌ها، پرسپولیسی‌ها و لژیونر‌ها خوب کار کردند و در اینجا دیگر رنگ مهم نیست.

شجاعیان در مورد شایعه جدایی ابراهیمی گفت: اطلاع دقیقى ندارم که ابراهیمی کجا می‌خواهد برود، اما شنیده‌ام که او در نظر دارد لژیونر شود. تصمیم با خود بازیکن است و باید به آن احترام گذاشت. البته هواداران استقلال دوست دارند بازیکنان بمانند، ولی فوتبال حرفه‌ای است و پیشنهاد هم هست، هوادار باید تصمیم را به عهده خود بازیکن بگذارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره دریافتى مطالباتش بیان کرد: از سال گذشته مطالباتم باقی مانده، ولی امسال از تمرینات و شرایط تیم خبر ندارم.

او در خصوص اینکه آیا با این شرایط تمرکز بازیکن از بین نمی‌رود گفت: همه تمرکز بازیکن روی مسائل مالی است، در فوتبال ایران تمرکز‌ها بیشتر روی حواشی است، ولی بهتر است این معضلات حل شود تا به فوتبال ما کمک شود.

شجاعیان درباره اینکه استقلال را در فصل آینده چطور ارزیابى مى کند افزود:با تدبیر باشگاه قرار است امسال در سه جام حضوری پرقدرت داشته باشیم. با حضور شفر امسال می‌خواهیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم و امیدوار هستیم هواداران را خوشحال کنیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره غیبتش در دربی‌های پیش رو گفت: در هر صورت برگزارى دربى خوب است و همه دوست دارند در آن حضور داشته باشند، ولی اگر من هم در آن نباشم قطعا بازیکنان دیگر تلاش مى کنند تا در بازى‌ها برنده باشیم و تا زمانی که مصدوم هستم از روی سکو‌ها از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

توضيحات توفيقى درباره تمديد قرارداد ٤ ستاره استقلال

شروط بازیکن استقلال برای تمدید قرارداد

انتهای پیام/

اظهارات شجاعیان درباره تیم فوتبال استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درنشست خبری پس از تساوی یک بریک با فولاد مبارکه سپاهان گفت: امروز بارندگی کمی شرایط را برای ما سخت کرد و کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد. پورموسوی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم امروز شجاعانه بازی کردند آنها در شرایطی که در مقابل تیم خوب سپاهان در نقش جهان با یک گل عقب بودند توانستند با انجام یک بازی هوشمند و حساب شده گل تساوی را بزنند. وی گفت: مطمنا کسب یک امتیاز در این ورزشگاه و مقابل تیم قدرتمند مثل سپاهان بسیار برای ما ارزشمند است. سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود:ما امروز در نیمه نخست هم چندین موقعیت خوب گل گلزنی داشتیم که پیام نیازمند دروازه بان سپاهان خوب واکنش نشان داد در غیر این صورت حتی شاید امروز برنده بازی هم بودیم. پورموسوی گفت: بازیکنان ما امروز نشان دادند که تحت هر شرایطی تمام توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می گیرند و در زمانی که تیمشان عقب است با تمام وجودشان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان هم در این نشست گفت: امروز یک دیدار جذابی بود که همه تماشا کردند. ژوزه مورایس افزود: فوتبال همین است و شرایطی دارد که نمی‌شود آن را پیش بینی کنید. وی گفت: امروز مقابل تیمی بازی داشتیم که انگیزه خیلی زیادی داشتند. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: آنها برای کسب یک امتیاز بسیار تلاش کردند و به آن هم رسیدند. ژوزه مورایس افزود: امروز تیم ما هم خوب بازی کرد و بازیکنان ما هم تلاش زیادی برای کسب پیروزی انجام دادند‌. وی گفت: ما وقتی گل زدیم چندین موقعیت خوب گلزنی دیگر هم داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسیدن و حالا فقط می‌توان افسوس خورد. ژوزه مورایس افزود: امروز داوری خوب و عالی بود به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. وی گفت: از هوداران عزیزمان هم که امروز خیلی خوب ما را تشویق کردند بسیار سپاسگزارم و امیدوارم در ادامه بتوانیم روزهای خوبی را برای آنها رقم بزنیم. ژوزه مورایس افزود: به تیم استقلال خوزستان بابت این تساوی و کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم چراکه آنها شجاعانه بازی کردند. وی گفت:ما خود را برای روزهای بهتر آماده می کنیم تا شرایط بهتری را برای خودمان در ادامه فصل و رقابت ها رقم بزنیم. سرمربی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان افزود: ما سازماندهی خودمان را باید بازسازی کنیم ما هنوز با شرایط نرمال گذشته فاصله داریم ولی باید از بازیکنانم سپاسگزاری کنم که با توجه به شرایط سخت و اتفاقات و مشکلات مختلف ولی همچنان در حال جنگیدن هستند ولی باید قبول کنیم با توجه به مشکلات مختلفی که برای ما در این فصل پیش آمد بازسازیمان طول کشیده و نتوانستیم به آن چیزی که میخواستیم در لیگ برتر برسیم. وی گفت: باشگاه در تلاش است تا ساختار خوبی برای ما ایجاد کند تا شرایط برای آینده و تیم ما بهتر شودوما بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم که لیاقتشان بیشتر این چيزهاست و امیدواریم به آن چیزی که لیاقت دارند برسند.

دیگر خبرها

  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند