Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:45:04 GMT

روایتی از جوانانی که جان دادند ولی خاک ندادند + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۲۱۷۵

روایتی از جوانانی که جان دادند ولی خاک ندادند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ عراق می‌کوشید با ادامه عملیات‌های خود، نقاط دیگری را تصرف کند. ادامه چنین وضعیتی می‌توانست عواقب وخیمی را هم از بُعد نظامی و هم از بُعد سیاسی برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشته باشد. بر همین اساس، برای مقابله با حرکت جدید عراق، انجام عملیات برای آزادسازی شهر مهران و ارتفاعات آن مورد تاکید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراتژی دفاع متحرک عراق بعد از بازپس گیری منطقه والفجر 8 (منطقه چوارتا) که از تاریخ 16 اسفندماه 1364 آغاز شد، در تاریخ 27 تیر ماه 1365، با آزادسازی مهران به اوج خود رسید و با ضربه سختی که دشمن در جریان این آزادسازی متحمل شد، پایان یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     بیشتر بخوانید: بدون تعارف با جانباز بصیری که همچنان خود را سرباز ایران می داند  

 

انتهای پیام/

 

سالروز آغاز عملیات کربلای1 و آزادسازی مهران + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهران عملیات کربلای یک دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» هیمنه اسراییل و غرب را شکست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با تاکید بر لزوم رعایت تقوا اظهار کرد: اصلی ترین دل‌مشغولی انسن ها باید دین، ایمان و اخلاق باشد تا بتوانیم با رعایت تقوای الهی به حیات طیبه برسیم.

وی با بیان اینکه مهمترین موضوع حال حاضر برای مردم دنیا وجود رژیم منحوس صهیونیستی است، فزود: تاکید امام بر اینکه رژیم اسرائیل باید از بین برود به معنای یک دستور قرآنی است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: نابودی اسرائیل فقط برای این رژیم نیست بلکه همه حامیان آن و کسانی که باعث شکل گیری این رژیم شده و این پادگان نظامی را به جان مستضعفان و مردم مظلوم انداختند نیز باید از میان بروند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های اسرائیلی به شکست سنگین خود اعتراف کرده‌اند، ادامه داد: اسرائیلی‌ها در درون خود نیز به اختلاف خورده‌اند و در دنیا نیز نهضت نفرت از اسرائیل راه انداخته شده است.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه عملیات وعده صادق برکات بسیاری برای ما داشته است، ادامه داد: شکست هیمنه آمریکا، اسرائیل و غربی‌ها از نتایج بزرگ این عملیات صادق است.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق معادلات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تغییر داد، اضافه کرد: با این عملیات تمام کشورهای منطقه و حتی خارج از منطقه و تمام کشورهای دنیا فهمیدند که اگر بخواهند ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی ادامه بدهند باید خودشان را با جمهوری اسلامی هماهنگ کنند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز شرایط منطقه تغیییر کرده است، ادامه داد: قلب ملت‌های مستضعف از نفرت نسبت به صهیونیست‌ها پر شده است.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق باعث ایجاد اتحاد، انسجام ملی، وحدت و همدلی آحاد مردم ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد، تاکید کرد: خیلی از اختلافات داخلی با این عزت و اقتداری که به وجود آمده از بین می‌رود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه این عملیات باعث تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در منطقه شد، اضافه کرد: این عملیات محبت و احترام همه ظلم ستیزان عالم نسبت به مردم ایران را افزایش داد.

کد خبر 6082659

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه اسراییل و غرب را شکست
  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • عزم راسخ ایران در مبارزه با تروریسم
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • عملیات وعده صادق معادله جدیدی ایجاد کرد/ برای ثبات منطقه هیچ راه‌حلی جز توقف تجاوز به غزه وجود ندارد
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور | ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از دلیل مرگ او
  • ناگفته‌های دردناک همسر ناصر عبداللهی ۱۸ سال بعد از مرگش | چه کسی او را زده بود و اجازه پیگیری ندادند؟
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق