Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:05:16 GMT

بررسی حوادث تیر ماه در بازار در کمیسیون شورا‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۲۱۸۳

بررسی حوادث تیر ماه در بازار در کمیسیون شورا‌ها

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور از بررسی حوادث سوم و چهارم تیر ماه در بازار تهران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: اصغر سلیمی ضمن تشریح جلسه امروز این کمیسیون، بیان کرد: در جلسه امروز رییس اداره اطلاعات شهر تهران و معاون وزیر کشور حضور یافتند و پیرامون حوادث سوم و چهارم تیر ماه در بازار تهران و تجمعاتی که از اول سال جاری شکل گرفته است، مباحثی را مطرح کردند و در کمیسیون این موضوع به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در جلسه امروز عللی را که مربوط به این تجمعات بود بررسی کردیم و پیشنهاداتی برای آسیب‌شناسی و پیشگیری از این تجمعات مطرح شد. هفت نفر از نمایندگان نیز مسائل و مشکلات موجود را تحلیل کردند و راهکار‌هایی را به تیم‌های اطلاعاتی و امنیتی ارائه کردند.

سلیمی افزود: قرار شد تا یک تیم از کمیسیون شورا‌ها تشکیل شود و جلسات مکرری را با معاونت امنیتی و سیاسی وزارت کشور و معاونت اداره اطلاعات کشور برگزار کند تا اتفاقات پیش آمده را به صورت ریزتر و کامل‌تری مورد بررسی قرار دهند و خروجی آن به گونه‌ای باشد که مجلس بتواند برای برطرف کردن ریشه‌های این مشکلات در حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی اقدامات لازم را انجام دهد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WDH

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون شورا ها مجلس بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی

پدافند هوایی کشور بامداد امروز حمله ریزپرنده‌ها را در آسمان اصفهان خنثی کرد و هم اکنون شرایط در اصفهان عادی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش ایسنا، برخی منابع از مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور خبر دادند. اخبار غیررسمی در رابطه با حمله موشکی یا پهپادی، تایید نمی‌شود. بر اساس برخی اخبار، پدافند هوایی در چند استان نیز فعال شده است.

یک مقام ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان گفت: صدای انفجار امروز در اصفهان مروبط به شلیک پدافند هوایی بوده است.

امیر میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد که صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از اصفهان درباره فعالیت توپ‌های پدافند هوایی است.

دیگر خبرها

  • فیلم شبکه خبر از وضعیت خیابان‌های شهر بعد از حوادث بامدادی
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند