Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، اکبر صمدی امروز در نشست با سرمایه گذار چینی با اشاره به اینکه شرکت چینی با هدف تولید لامپهای ال ای دی 100میلیارد ریال در شهرک صنعتی مشگین شهر سرمایه گذاری می کند افزود: با تکمیل این واحد تولیدی در مرحله اول برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد میشود.

به گفته خانم شن زن کری سرمایه گذار چینی، این واحد تولیدی روزانه بیش از 12 هزار و 500 عدد لامپ ال ای دی تولید خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه کشور ایران بازار مناسبی برای عرضه این قبیل محصولات است که با تولید آن در این کشور  قیمت تمام شده این محصول بطور قابل توجهی کاهش خواهد یافت . 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شرکت چینی تولید لامپ ال ای دی اشتغالزایی مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت