Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: خدمات‌رسانی به مردم اولویت اساسی دستگاه قضائی اردبیل است. ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، مراسم تودیع و معارفه  دادستان و روسای دادگستری شهرستان پارس‌آباد با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان پارس‌آباد، معاونین قضایی رئیس کل، قضات و کارمندان شهرستان پارس آباد و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از زحمات بلال مظفری رئیس سابق شهرستان پارس‌آباد سید عبدالله طباطبایی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس‌آباد قدردانی و امین رنجبر به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند.

دستگاه قضائی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت می‌کند

حجت‌الاسلام محمد علی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل بعد از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضائی استان خدمات‌رسانی مطلوب به مردم  با ایجاد نظم و امنیت عمومی در استان است که به همین منظور شبانه‌روز در تلاش است.

وی با اشاره به این که احقاق حق عمومی و برطرف کردن مطالبات مردمی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی انجام شده تا بتوانیم از حقوق و مطالبات مردمی دفاع کرده و در این زمینه با متخلفان بدون هیچ چشم‌پوشی برخورد می‌کنیم تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به این که دستگاه قضائی اردبیل از سرمایه‌گذاری‌های مشروع و قانونی حمایت می‌کند بیان کرد: کمک به پیشرفت و توسعه استان با حمایت بخش خصوصی تحقق می‌یابد و به همین منظور نیاز است تا مسئولان در ارتباط با حمایت مسئولان پیشگام باشند.

قاصدی اظهار کرد: بی‌شک اهمیت به موضوع اشتغال در استان نیز یکی از موارد مطرح دستگاه قضائی استان است چرا که اشتغال‌زایی با رفع بیکاری در جامعه معضل آسیب‌های اجتماعی را به حداقل می‌رساند و این هدفی است که ما به دنبال داریم تا بتوانیم در ارتباط با تحقق این هدف گام برداریم.

وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدای والامقام به دست آمده و ما قدردان خون پاک شهدا هستیم که به همین منظور باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نسل کنونی را به ادامه راه شهدا سوق دهیم.

دولت و دستگاه قضائی نیازمند همفکری و همکاری هستند

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با بیان این که دولت و دستگاه قضائی نیازمند همفکری و همکاری هستند اظهار کرد: بی شک تعامل و همکاری همه‌جانبه بین این دو مجموعه در توسعه تمامی حوزه‌ها تاثیرگذار و مثمرثمر خواهد بود و سبب تثبیت امنیت و آرامش خواهد شد.

علی علایی بیان کرد: هم‌اکنون امنیت در شهر مرزی پارس‌آباد مشهود است و این موضوع در گرو تلاش شبانه‌روزی مسئولان اجرایی و قضائی است که به صورت منسجم و یکپارچه برای رسیدن به هدف تامین امنیت مردم گام برمی‌دارند و این موضوع برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی دولت و مجموعه قضائی خدمات‌رسانی و رسیدگی به مشکلات محرومان و نیازمندان است که در این زمینه برای بهبود امورات مردم همفکری و تعاملات باید مضاعف شود تا خروجی و دستاوردهای آن را در جامعه بیش از پیش شاهد باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: خوشبختانه به برکت خون پاک شهدای والامقام دمشنان مامن و جایگاه خود را یافته‌اند و می‌دانند تلاش و نقشه‌هایشان بی‌فایده است و به همین دلیل است که به جای جنگ سخت به سراغ پیاده‌سازی اهدافشان از طریق جنگ نرم رفته‌اند.

امین رنجبر معاون اسبق دادستان شهرستان مشگین‌شهر و دادستان جدید شهرستان پارس‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: برقراری عدالت و نظم در جامعه هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که دستگاه قضائی به دنبال دارد و بی‌شک سبب پیشگیری از وقوع بسیاری از جرم‌ها می‌شود که این موضوع مطابق با برقراری منافع مردم است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دولت در پیامی سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در پیام علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، آمده است:

«بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است. این سازمان مبارک توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون خدمت‌رسانی به مناطق محروم کشور و اجرای طرح‌های آبرسانی به روستاها، خدمات پزشکی و ساخت مدارس و مساجد در مناطق محروم، نهضت کمک‌های مومنانه و یاری مردم در حوادث و بلایای طبیعی، گام‌های قابل‌ توجهی بردارد.

امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستاها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. اعزام ۳۶۰ گروه جهادی برای خدمات‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان در ایام اخیر، تنها برگ کوچکی از مجاهدت‌های این مجموعه انقلابی است.

بنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر خصوصاً شهید حاج عبدالله والی، سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را تبریک عرض می‌کنم و از تلاش‌های تمامی جهادگران بسیجی، مخلص و همیشه در صحنه که در عرصه‌های گوناگون سازندگی و خدمات‌رسانی زحمات فراوانی کشیده و در مسیر رفع محرومیت قدم بر می‌دارند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • بیش از ۶ هزار نفر در فرایند برگزاری دور دوم انتخابات مشارکت دارند
  • شناسایی ۱۸۵ هزار نفر واجد شرایط در حوزه انتخابیه شمال اردبیل
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان