Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@22:28:32 GMT

امنیت پایدار در نوار مرزی سلماس برقرار است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۲۳۸۴

علیرضا مدنی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اظهار داشت: سپاه سلماس در دو مقوله جنگ سخت و نرم در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: پایگاه های رزمی سپاه سلماس در عمق خاک جمهوری اسلامی ایران تا مرزها گسترش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه سلماس افزود: هم اکنون امنیت پایدار در مرزهای سلماس برقرار بوده و سپاه به همراه سایر نیروهای زحمتکش جمهوری اسلامی ایران از جمله مرزبانی جهت ایجاد امنیت پایدار در مرزها تلاش می کند و اجازه تعرض دشمنان به خاک کشورمان را نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: در راستای جنگ نرم، حوزه و نواحی سپاه سلماس در سطح شهرستان فعال بوده که از لحاظ جنگ روانی در برابر استکبار جهانی مقابله سرسختانه دارند.

مدنی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلماس اجازه نخواهد داد که در امنیت پایدار شهرستان خللی ایجاد شود و به تلاش های خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم عفاف و حجاب در طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در حاشیه جلسه تعامل دستگاه قضا و پلیس با تأکید بر اینکه آحاد مردم استان مرکزی خود را ملزم به رعایت حجاب و پوشش اسلامی می‌دانند گفت: نوع نگاه در این طرح تکریم و ارشادی است و افراد بد پوشش نیز به تذکرات پلیس توجه کرده و پوشش خود را اصلاح کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده تصریح کرد: با افراد خاطی که بخواهند هنجارشکنی کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به وظایف دستگاه قضایی در حوزه عفاف و حجاب گفت: انسجام و تعاملات دستگاه قضایی و پلیس بازتاب رضایت و امنیت پایدار را به دنبال دارد.

حجت الاسلام جزایی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس و دستگاه قضایی جلب رضایت عمومی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است گفت: گسترش تعاملات بین دو دستگاه باعث سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی و کاهش جرم در سطح استان شده است.

او ادامه داد: امروز پلیس با تمام توان در راه تحقق نظم امنیت پایدار قدم برمی‌دارد.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • تجمع دانشگاهیان سلماس در حمایت از حمله سپاه به رژیم اشغال گر 
  • جشن و سرور مردم سلماس به دنبال حمله سپاه به رژیم غاصب اسرائیل
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند