Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@19:18:46 GMT

گزارش مجلس درباره سانحه سانچی به مراحل پایانی رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۲۴۵۴

گزارش مجلس درباره سانحه سانچی به مراحل پایانی رسید

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه گزارش مجلس درباره سانحه سانچی به مراحل پایانی رسیده است، گفت: حقوق جانباختگان مدنظر مسؤولان باشد.

خبرگزاری فارس: شادمهر کاظم‌زاده امروز با بیان اینکه گزارش مجلس درباره سانحه سانچی به مراحل پایانی خود رسیده است، گفت: پس از تکمیل این گزارش موضوع با حضور مسؤولان مربوطه در کمیته حمل و نقل کمیسیون بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: گزارش‌های مقدماتی سانحه سانچی در مجلس آماده شده است و بدون شک با گزارش تهیه شده از سوی دولت این سانحه در مجلس قرائت خواهد شد.

رئیس کمیته حمل و نقل کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: باید حق و حقوق جانباختگان در این سانحه مشخص شود و مسؤولان امر از طریق مربوطه شکایت کنند.

کاظم‌زاده با بیان اینکه پیگیر شکایت مسؤولان از طریق دادگاه هنگ‌کنگ هستیم و باید حقوق جانباختگان مدنظر مسؤولان امر قرار گیرد، مطرح کرد: برای اطلاع مردم قطعاً گزارش سانحه سانچی منتشر و رسانه‌ای می‌شود.

وی در پایامن متذکر شد: مشخص شدن میزان تقصیر عاملان این حادثه و شفاف‌سازی از سوی مسؤولان امر از مطالبات به حق مردم است.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WDO

منبع: فردا

کلیدواژه: سانحه سانچی کمیسیون عمران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)

        منبع : فرارو ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم) تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا (فیلم)

دیگر خبرها

  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان (فیلم)
  • (ویدئو) لجبازی اتوبوس و پژو؛ سانحه هولناک در جاده سیرجان
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • وزیر کار : لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین