Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزیل به عنوان صدرنشین گروه E و مکزیک به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله حدفی جام جهانی شده اند.

طرفداری- در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، تیم های برزیل و مکزیک از ساعت 18:30 فردا (دوشنبه) در استادیوم سامارا آرنا به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این دیدار را جانلوکا روکی بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی وضعیت دو تیم

تیم ملی برزیل با کسب دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم اول از گروه E به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد. از سوی دیگر، مکزیک دو پیروزی و یک باخت را در کارنامه اش دارد. شاگردان تیته در اولین دیدار از مرحله گروهی، برابر سوئیس با نتیجه 1-1 متوقف شدند اما هر دو دیدار بعدی شان برابر کاستاریکا و صربستان را 2 بر 0 پیروز شدند. تیم ملی مکزیک جام جهانی را با قدرت شروع کرد. آن ها در اولین بازی آلمان را 1 بر0 شکست دادند تا ثابت کنند حرف هایی برای گفتن خواهند داشت؛ البته آن زمان کسی فکر نمی کرد قهرمان دوره قبل جام جهانی در گروهش آخر شود و حتی جواز صعود به مرحله حذفی را کسب نکند. شاگردان خوان کارلوس اوسوریو در دومین بازی کره جنوبی را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کردند اما در بازی آخر برابر سوئد تن به شکست 3 بر 0 دادند تا سوئدی ها با توجه به تفاضل گل بهتر به عنوان تیم اول از گروه F به مرحله بعدی صعود کنند و مکزیک دوم شود. حال نگاهی به تعداد گل های خورده و زده دو تیم خواهیم انداخت. مکزیک در مرحله گروهی 3 گل به ثمر رساند و 4 گل دریافت کرد اما برزیل آمار 5 گل زده و تنها 1 گل خورده را در کارنامه اش دارد. برزیلی ها در این دیدار باید مراقب ضد حملات خطرناک مکزیک به خصوص توسط لوزانو باشند اما به نظر می رسد پس از شروعی نه چندان قدرتمند در جام، نیمار و یارانش طی دو بازی بعدی فرم خوب شان را پیدا کردند.

ترکیب احتمالی دو تیم

مصدومان و محرومان دو تیم

* گفتنی است کاسمیرو، نیمار و کوتینیو از برزیل و هررا، لایون و گالاردو از مکزیک در صورت دریافت کارت زرد، دیدار بعدی تیم شان را از دست خواهند داد.

تقابل های پیشین دو تیم

نکات آماری بازی برزیل در 12 دیدار از 15 بازی اخیرش در جام های جهانی به پیروزی رسیده است. دروازه برزیل در 10 دیدار از 13 بازی اخیر این کشور در جام های جهانی، باز نشده است. برزیل در 15 دیدار از 18 بازی اخیرش در جام های جهانی، حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. مکزیک طی 3 دیدار اخیرش برابر برزیل، موفق نشده دروازه این تیم را باز کند.  پیش بینی هو اسکورد

برزیل 2-1 مکزیک

پیش بینی نتیجه بازی در طرفداری

برای حضور در مسابقه پیش بینی طرفداری و شرکت کردن در قرعه کشی به منظور کسب جوایز نفیس، روی این متن کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!