Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:سازمان یونیسف از ورود بیش از ۵۰ هزار تن مواد دارویی و کمک‌های بشردوستانه به بندر الحدیده در غرب یمن خبر داد.

صندوق حمایت از کودکان وابسته به سازمان ملل (یونیسف) امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۵۰ هزار تن مواد دارویی و کمک‌های بشردوستانه آن وارد بندر الحدیده واقع در غرب یمن شد.

دیروز نیز کشتی ترکیه‌ای INCE INEBOLU حامل محموله گندم وارد بندر الصلیف استان الحدیده واقع در غرب یمن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از سوی دیگر، امارات عربی متحده امروز از توقف موقف جنگ علیه الحدیده خبر داد. انور قرقاش وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجی مدعی شد که علت این توقف، در نظر گرفتن یک فرصت برای تلاش‌های سازمان ملل و تلاش برای برقراری صلح در بندر الحدیده یمن است.

پیشتر گرت کاپلار مدیر خاورمیانه و شمال آفریقا سازمان یونیسف اعلام کرده بود که «حدود دو میلیون کودک یمنی دچار سوء تغذیه و بیش از ۱۱ میلیون کودک یمنی نیازمند کمک‌های بشردوستانه هستند».

کاپلار گفته بود که «در پی جنگی که عربستان در یمن به راه انداخته است، در هر ده دقیقه یک کودک یمنی بر اثر بیماری‌هایی که قابل پیشگیری است، جان خود را ار دست می‌دهد».

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت یمن خارجی مواد بیماری یونیسف عکس دختر فیلم ایران جوان مرد زن قتل ماه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند

قلندر عباد، سرپرست وزارت صحت‌عامه امروز با حنان حسن بلخی رئیس عمومی منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان صحی جهان برای افغانستان در دفترکارش دیدار کرد.

دفتر رسانه های وزارت صحت عامه با ارسال خبرنامه ای نگاشت:‌ در این دیدار تاج الدین آویلا، رئیس اداره یونیسف برای افغانستان و نمایندگان سازمان صحی جهان نیز حضور داشتند.

در این دیدار در مورد ریشه کن کردن بیماری فلج اطفال در افغانستان، دستاوردهای وزارت صحت‌عامه در دو سال گذشته، ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی افغانستان، ساخت شفاخانه ها به سطح ولسوالی‌ها، تقویت سیستم صحی، همکاری دوامدار، کنترل بیماری های ساری و هماهنگی بهتر بحث و گفتگو نمودند.

سرپرست وزارت صحت‌عامه گفت: پس از روی کار آمدن طالبان تحولی در سکتور صحت کشور به وجود آمده است.

سرپرست وزارت صحت‌عامه افزود: ما برای اولین بار برای داشتن یک افغانستان عاری از پولیو یک لابرتوار تشخیص پولیو( فلج اطفال ) را افتتاح نمودیم تا این بیماری به سرعت تشخیص داده شود.

سرپرست وزارت صحت‌عامه همچنین خواستار همکاری های دوامدار مسئولان سازمان صحی جهان و اداره یونیسف با سکتور صحی افغانستان شد و از آنها خواست تا در قسمت ارتقاء ظرفیت کارمندان صحی، رسانیدن خدمات صحی به ساکنان مناطق دوردست، محو کامل بیماری پولیو و کنترل بیماری های ساری این وزارت همکاری نمایند. 

از سویی هم نمایندگان سازمان صحی جهان و یونیسف برهمکاری دوامدار ادارات خود تأکید نموده و از همکاری همه جانبه در این زمینه به وزارت صحت‌عامه اطمینان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله به رفح
  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • کاخ سفید: نگران حمله احتمالی اسرائیل به رفح هستیم
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح