Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:16:56 GMT

پلیس آب در طبس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۳۳۷۸

پلیس آب در طبس

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ امور آب و فاضلاب طبس برای صیانت از حقوق بیت المال و مشترکان آب، با تشکیل گروه بازرسی و پیمایش انشعابات مشترکان در قالب پلیس آب، موارد تخلف در مصارف را شناسايی می کند .


با وجود خشکسالی های پیاپی و کم آبی شهرستان طبس، معدود کمی از مشترکان با ذهنیت اینکه سد نهرین طبس آبگیری شده است و مشکل آب وجود ندارد ممکن است به مصارف غیر مجاز به ویژه در فصل گرما برای آبیاری فضای سبز اقدام کنند که با برخورد قاطع پلیس آب، از تخلفات احتمالی جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین برای ثبت دقیق آمار تولید و تعیین ضریب خطای کنتورهای منابع تولید، کالیبراسیون و دبی سنجی کنتور چاه های امور سرایان توسط کارشناسان دفتر مدیریت امور آب این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/ک

نظارت بر مصارف مشترکان آب در طبس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره امور منابع آب خواف گفت: با تخریب یک استخر خاکی غیرمجاز در شهر سده از توابع بخش سلامی این شهرستان پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی رفع تصرف شد.   مهدی سالاری افزود: یک باب استخر خاکی غیر مجاز در مسیل شهر سده خواف توسط گروه گشت و بازرسی اداره امور منابع آب شناسایی شد و با دستور مراجع قضایی و در معیت ضابط قضایی استخر یادشده تخریب و حدود پنج هزار متر مربع از زمینهای ملی این منطقه رفع تصرف و بازگشایی شد.   رییس اداره امور منابع آب خواف از کشاورزان خواست که قبل از هر گونه احداث استخر مجوز آن را از جهاد کشاورزی و امور منابع آب بگیرند.   سالاری افزود: ۶ هکتار از زمینهای ملی اطراف رودخانه های این شهرستان طی سال گذشته بازگشایی و بستر رودخانه ها رفع تصرف شد   وی لایروبی ۱۰ کیلومتر از رودخانه های شهرستان خواف را از دیگر اقدامات اداره امور منابع آب خواف در سال گذشته ذکر کرد.   از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.   مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • رفع تصرف ۵ هزار متر مربع از زمینهای ملی خواف
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان