Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛گادوین منشا مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پایان لیگ هفدهم برای گذراندن تعطیلات راهی کشورش شده بود که سارقان از فرصت استفاده کردند و منزل بدون سکنه مورد دستبرد قرار دادند. 

مهدی زاده مدیر برنامه گادوین منشا ضمن تایید این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سرقت از منزل منشا مربوط به 2 ماه پیش است که او در تهران حضور نداشت و خانه او و چند واحد دیگر در همان ساختمان مورد دستبرد سارقان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خدا را شکر از منزل منشا نتوانستند شی باارزشی را بدزدند. باشگاه پرسپولیس  موضوع سرقت از منزل منشا را پیگیری می کند و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

او درباره وضعیت گادوین منشا در پرسپولیس گفت: منشا با پرسپولیس قرارداد دارد و فصل آینده هم در این تیم بازی می کند و مشکلی در این باره وجود ندارد. 

گفتنی است منزل رادوشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس هم چند وقت پیش و در جریان بازی های لیگ قهرمانان آسیا سرقت شد و خانه منشا هم برای دومین بار مورد دستبرد سارقان قرار می گیرد. 

بیشتر بخوانیم:

واکنش باشگاه پرسپولیس به جدایی گادوین منشا

غیبت گادوین منشا در تمرین پرسپولیس

انتهای پیام/ 

سرقت از منزل مهاجم پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهران خورده بین مقدم چهارشنبه شب در نشست خبری به مناسبت دهه کرامت با اشاره به شعار دهه کرامت با عنوان «با شما سربلندیم و همه خادم الرضائیم» گفت: برنامه‌های مختلفی در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر از ۲۱ اردیبهشت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر آغاز و تا میلاد امام رضا علیه‌السلام ۳۱ اردیبهشت برگزارمی شود.

از اجرای ۴۵۰ برنامه در قالب ۴۰ محور در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، اعزام کاروان به مشهد مقدس، کاروان سلامت و خدمت با هدف گرامیداشت دهه کرامت در شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان از سوی مرکز خادمیاری و کانون خدمت رضوی خبرداد.

وی افزود: اولین برنامه دهه کرامت تحت عنوان میثاق با ولایت با حضور گسترده خادم یاران جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در مصلاهای نمازجمعه سطح استان و شهرستان‌های تابعه و اهتزار پرچم سبز آقا علی ابن موسی الرضا (ع) با سخنرانی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و دبیران کانون‌های خدمت شهرستان‌ها برگزارمی شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌های زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ رضوی و رویکرد مردمی برگزارمی شود، بیان کرد: برنامه‌های با ورود خدام رضوی از بیست و سوم اردیبهشت در قالب برنامه زیر سایه خورشید، با غبارروبی گلزار شهدا در استان بوشهر آغاز می‌شود.

مهران خورده بین مقدم از برنامه شادیانه دختران رضوی در دومین روز خبر داد و افزود: این برنامه در مکان‌های مذهبی و عمومی، مدارس برنامه‌های مختلف جهت دختران بزرگوار برگزارمی شود و باید در این دهه تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر در تشریح برنامه گفت: ۵۰ کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، پویش نذر امام، آزادی ۱۹ زندانی با همکاری ستاد دیه، پخت و توزیع ۲۶ هزار دست غذا، نور افشانی و اهتزاز پرچم حرم رضوی همراه با نقاره زنی و صلوات خاصه امام رضا (ع) در شهرها و نقاط مختلف روستایی و سواحل خلیج‌فارس، افتتاح نمایشگاه دستاورد و فعالیت مشاغل خانگی تحت عنوان بازارچه خاتون، دیدار با خانواده شهدای گرانقدر، عیادت جانبازان و ایثارگران، برنامه ابنا الرضا، برپایی جشن برای خانواده شهدا و راه‌اندازی پاتوق کتاب را در دهه کرامت اعلام کرد.

خورده بین مقدم برگزاری شب شعر رضوی، راه‌اندازی میز مشاوره روانشناسی و خدمات حقوقی رضوی، حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه اجتماع بزرگ رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر ومحکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و همایش ضامن آهو، ویژه محیط بانان سازمان محیط زیست و برنامه شکوه مادری را دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با اشاره به پویش یک استکان بهشت گفت: ۸۸۸ چایخانه حضرتی باید در کشور در سطح استان‌ها احداث شود که سهم استان بوشهر ۲۵ چایخانه است که در دهه کرامت ۸ چایخانه دائمی کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اعزام زائر اولی‌ها در ایام مختلف سال گفت: در سال گذشته ۵۴۰ زائر اولی در قالب ۱۲ کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ضمن تشکر از خادم یاران و یاوران رضوی اضافه نمود: ۲ هزار و ۳۰۰ خا دمیار و یاور رضوی با ۱۹ کانون تخصصی و۵۷ کانون محله‌ای در استان بوشهر فعال هستند بیان کرد: استان بوشهر از ۲۳ اردیبهشت ماه میزبان کاروان زیر سایه خورشید است که در ۲ گروه پنج نفری در شمال و جنوب در نقاط مختلف استان، برنامه‌های متنوعی اجرا و شهرها و روستاهای استان متبرک به پرچم رضوی و ازراه دور دلدادگان زائر امام رضا (ع) می‌شوند.

کد خبر 6100981

دیگر خبرها

  • ۴۵۰ برنامه دهه کرامت در استان بوشهر اجرا می شود
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • دعوت مدیر ورزشگاه دستگردی به جلسه بازی پرسپولیس
  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • واکنش جالب سردار آزمون به شانس قهرمانی بین پرسپولیس و استقلال
  • واکنش آنری به انتقال احتمالی امباپه به رئال
  • مدیر رسانه‌ای پرسپولیس جواب دانشگر را داد
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند