Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@18:52:42 GMT

آقای سردار، جای بازیکن کره بودی چه‌کار می‌کردی؟

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۴۳۱۰

به گزارش وانانیوز، 

 خداحافظی سردار به بهانه بیماری مادر یا پاس ندادن به او در بازی‌های تیم ملی، قابل توجیه نیست. علی دایی اگر جای سردار آزمون بود، در مواجهه با این اتفاقات بیشتر انگیزه می‌گرفت و در آینده چنان کار می‌کرد که همه نگاه‌ها را تغییر دهد، اما سردار با خداحافظی نشان داد روحیه جنگندگی ندارد و بازیکنی که روحیه جنگندگی ندارد، همان بهتر که از تیم ملی خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابل پیش‌بینی بود که سردار آزمون در جام جهانی خوش ندرخشد. او حتی از روی موقعیت تک‌به‌تک نتوانست برای ایران گلزنی کند. او فصل خیلی بدی در روسیه داشت و بیشتر درگیر فضای مجازی و پاسخ دادن به منتقدان و ساخت فیلم مستندش به نام سریک توسط بهاره افشاری بود!پیراهن تیم ملی خیلی بزرگ است. بزرگتر از نام سردار آزمون.

تیم ملی نیازی به سردار آزمون ندارد. او نباشد، کاوه رضایی هست. کاوه‌ای که فصل گذشته مدام در لیگ برتر بلژیک گل می‌زد و جنگنده‌تر از سردار است. کاوه رضایی نباشد، علی علیپور هست. مهاجم تیم پرسپولیس که آقای گل لیگ برتر شده است. این سردار آزمون است که به تیم ملی نیاز دارد. پیراهن تیم ملی است که به سردار آزمون اعتبار داده است.سردار جای بازیکن تیم ملی کره‌جنوبی بود، چه‌کار می‌کرد؟ تیم ملی کره‌جنوبی بعد از پیروزی در برابر آلمان، قهرمان جهان و حذف این تیم با یک اتفاق عجیب در فرودگاه سئول مواجه شد. برخی به سمت بازیکنان این تیم بالش و تخم‌مرغ پرت کردند!تماشاگر به گردن فوتبال حق دارد. تماشاگر همان‌طور که تشویق می‌کند، انتقاد هم می‌کند و بازیکن نمی‌تواند برای تماشاگر تعیین تکلیف کند و بگوید فقط من را تشویق کن.

علی دایی آقای گل جهان بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ با شدیدترین انتقادات از سوی هواداران تیم ملی روبه‌رو شد. علی دایی که تعداد گل‌هایش برای تیم ملی مثال‌زدنی است و تا به حال در جهان کسی به گرد پای او نرسیده است. علی دایی نه خداحافظی کرد و نه با تیم ملی قهر. اتفاقاً یکی از کسانی که در ماه‌های اخیر به تیم ملی روحیه داد و حتی در اردوی این تیم در ترکیه حاضر شد، همین علی دایی بود.سردار برو. برو هرطور که دوست داری بازی کن. در تیم باشگاهی‌ات. اگر بزرگ شدی به تیم ملی برگرد، چون باز هم ممکن است برای تیم ملی ضعیف بازی کنی و باز هم از تو انتقاد شود. اگر قرار است دوباره قهر کنی، اصلاً برنگرد.

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! 

در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت. به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری به خبرنگار «اعتماد» گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی: به دروغ طرح صیانت را فیلترینگ معرفی کرد | کج‌فهم به فضای مجازی ظلم کردی!
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...