Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@07:16:12 GMT

خسارات سنگین مزدوران در ساحل غربی یمن

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۴۴۱۸

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز یکشنبه حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی در گذرگاه "علب" در عسیر را دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در جریان این عملیات یک خودروی نظامی را منهدم کردند که در پی آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

وی افزود: مزدوران در حالی که از پشتیبانی گسترده جنگنده‌های ائتلاف متجاوز برخوردار بودند، اما نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای یمنی امروز مراکز تجمع نظامیان سعودی در مرکز "القرنع" را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی موفق شدند پیشروی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به سمت "تبة الرباح" در جبهه "المدفون" در استان صنعاء را متوقف کنند.

یک منبع نظامی گفت که مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در این عملیات متحمل خسارات سنگینی شده و در به دست آوردن هرگونه پیشروی ناکام ماندند.

خسارات سنگین مزدوران در ساحل غربی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در "الجبیلیه" در جنوب "التحیتا" در ساحل غربی را هدف قرار دادند که در پی این عملیات شماری از متجاوزان و مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین با یک موشک زمین به زمین منطقه ساحلی "الفازه" را هدف قرار دادند که در پی این حمله شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

همچنین در پی حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به شمال "الدریهمی" مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی متحمل خسارات مالی و جانی سنگینی شدند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن زمین یمن خسارت مزدوران سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد