Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از جانبازان حاضر در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع)، ماجرای تقدیم نذرش به امام خامنه ای را بیان می‌کند.

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (علیه‌السلام) صبح دیروز (شنبه) با حضور و سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار به رسم هر ساله امام خامنه ای با گروهی از جانبازان دیدار می‌کنند، اما در دیدار امسال یک اتفاق جالب رخ داد. خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ماجرای این اتفاق جالب را از امیرحسین حاجی نصیری یکی از جانبازان مدافع حرم حاضر در این مراسم جویا شد.

او که در سال 94 در منطقه خانطومان سوریه به درجه جانبازی نائل و دچار عارضه نخاعی شده است، در این خصوص می‌گوید: من به خاطر اینکه مداح و روضه خوان اهل بیت هستم قبل از جانبازی‌ام در یکی از مراسم‌های روضه، انگشتری ارزشمند را به عنوان صله دریافت کردم. بر روی این انگشتر کلمه "یا حسین(ع)" و در درون رکابش یا "اباعبدالله(ع)" درج شد بود و این انگشتر برای من خیلی با ارزش بود.

او ادامه می‌دهد: زمانی که قرار شد به سوریه بروم، همسرم به من گفت که " نذر می‌کنیم که اگر در سوریه شهید شدی این انگشتر را تقدیم حضرت آقا کنیم" که شهادت نصیب ما نشد و در آن سفر من جانباز شدم.

حاجی نصیری می‌گوید که تا اینکه خداوند قسمت ما کرد در مراسم میثاق پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) حضور پیدا کنم و از نزدیک حضرت آقا را زیارت کنم. زمانی که آقا برای دیدار به سمت ما آمدند من به عنوان اولین نفری بودم که با حضرت آقا دیدار می‌کردم.

او می‌افزاید: پس از آنکه با حضرت آقا دیدار کردم انگشتری را که نذر کرده بودم را از دستم در آوردم تا تقدیم ایشان کنم. حضرت آقا دستشان را بر روی سر من گذاشتند و زمانی که متوجه شدند که سر من داغ شده است، خطاب به مسئولان گفتند که "جانبازان در زیر آفتاب اذیت شده اند!". پس از آن، همان 5 بوسه معروف را بر صورت من زدند و من هم انگشتر را تقدیم ایشان کردم و ماجرای نذر کردن این انگشتر را برایشان تعریف کردم.

این جانباز مدافع حرم می‌گوید: حضرت آقا این انگشتر را از من گرفتند و انگشتری که در دست خودشان بود را به من هدیه دادند.

منبع: تسنیم

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام(ره) شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی تشییع پیکر همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی کد خبر 847487 منبع: فارس برچسب‌ها سید حسن خمینی امام خمینی حسن خمینی خبر ویژه حضرت معصومه (س) حرم حضرت معصومه (س) استان قم

دیگر خبرها

  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)