Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با اشاره به اینکه عبور سلامت از پیچ های خطرناک تاریخی، نیازمند حرکت بر مدار فرمایشات و رهنمودهای رهبری است، افزود: ولایتمداری عملی یعنی یقین و اعتماد به خواسته ها و رهنمودهای رهبری و عمل در راستای آن ها، و رمز موفقیت یعنی همین پیروی عملی از ولایت فقیه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   وی دشمن را غیرقابل اعتماد و مترصد انجام هرگونه عمل خصمانه خواند و اظهارداشت: کسی که به جای خدا، پیامبر و اولیای الهی به دیگری تکیه کند هرگز عزت نمی یابد و کسب عزت اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، علمی و ... فقط در سایه دل کندن از دشمن و تکیه بر توان داخلی، حاصل خواهد شد.   

   حجت الاسلام امیرنژاد اظهار کرد: در طول تاریخ، اسلام و مسلمانان بیشترین ضربه را از دشمنان منافق صفت، خورده است و آمار بیش از 17000 نفری شهدای ترور در کشور، نشانی از این دسیسه ها و کینه توزی های تمام ناشدنی منافقان دارد.

   حجت الاسلام امیرنژاد وحدت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن را رمز پیروزی عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش ، فیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه
  • چگونه می توان از شر موهای ناخواسته گوش خلاص شد؟