Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@14:07:30 GMT

لاغری فوری با شربتی ترش و شیرین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۵۳۳۸

لاغری فوری با شربتی ترش و شیرین

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف شربت آبلیمو و عسل را یک ساعت پیش از غذا در لاغری افراد مؤثر دانست.

باشگاه خبرنگاران: شربت آب‌لیمو و عسل حاوی انواع ویتامین‌های A.، C.، E.، گروه ویتامین‌های B. مانند B. ۱، B. ۲، B. ۶، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات، فیبر، قند، پروتئین، کلسیم، آهن، منیزیم و اسیدفولیک است.

برای بررسی خواص شربت آب‌لیمو و عسل و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است، با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفتگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین خواص شربت آب‌لیمو و عسل

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی درباره مهم‌ترین خواص شربت آب‌لیمو و عسل اظهار کرد: این شربت به علت داشتن ویتامین‌های A.، C. و E. خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

وی درباره خواص دیگر شربت آب‌لیمو و عسل بیان کرد: این شربت دستگاه گوارش را ضد عفونی می‌کند و موجب عملکرد بهتر دستگاه گوارش هم می‌شود.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: مصرف شربت آبلیمو و عسل همراه با آب جوش ولرم یک ساعت پیش از غذا موجب احساس سیری، چربی سوزی و لاغری افراد می‌شود.

عظمایی تأکید کرد: شربت آبلیمو و عسل برای افرادی که دچار تهوع هستند، بسیار مناسب است؛ این شربت نقش مؤثری در درمان سرما خوردگی و آنفلوآنزا دارد.

وی تصریح کرد: شربت آبلیمو و عسل خون را تصفیه می‌کند و غلظت آن را هم کاهش می‌دهد؛ این شربت خون‌ساز است و باعث رفع کم‌خونی هم می‌شود.

این محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: شربت آبلیمو و عسل به علت داشتن ویتامین C. به جذب آهن در بدن کمک شایانی کرده و تأثیر چشمگیری در سلامتی و شادابی پوست و مو دارد.

عظمایی با اشاره به خاصیت آرام‌بخشی و نشاط‌آوری شربت آبلیمو و عسل یادآور شد: این شربت اگزما، خارش و جوش‌های سر سیاه را از بین می‌برد؛ شربت آبلیمو و عسل برای مبتلایان به گلودرد بسیار مفید است و افراد باید شربت آبلیمو و عسل را میل و غرغره کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003W8p

منبع: فردا

کلیدواژه: لاغری فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیاه جوانی در طب سنتی هند

آفتاب‌‌نیوز :

گیاه آب بشقابی، در طب سنتی هند، به گیاه جوانی شهرت دارد. تمام بخش‌های این گیاه شامل ریشه، برگ‌ها، میوه‌ها و ساقه‌های رونده مصارف درمانی متعدد دارند.

 این گیاه در افزایش حافظه در کودکان، عقب مانده ذهنی، درمان پسوریازیس، زخم‌های تفلیس، درماتیسم، افزایش قدرت و نیروی جسمانی، حیات بخشی مجدد به نورون‌های آسیب دیده، فعالیت آنتی اکسیدانی بالا، تحریک سنتز کلاژن در بافت‌های آسیب دیده و بهبودی جریان خون، درمان اگزما و نهایتا بهبودی رنگ بدن، جوانی، افزایش حافظه و بهبودی هوش و افزایش طول عمر، شادابی و سلامتی را تضمین می‌نماید. 

کپسول گیاهی سنتلاتی اس تی با داشتن عصاره و پودر برگ گیاه آب بشقابی در حداقل زمان باعث تقویت قوای عمومی بدن، احساس شادابی، نیروی جوانی و افزایش راندمان کاری می‌گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • رژیم تخم مرغ شما را به لاغری سریع می‌رساند
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است