Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@15:55:18 GMT

وقتی زن بی لباس در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۵۸۵۲

رکنا: یک پیک موتوری که سفارش زنی را برای نامزدش برده بود با دیدن صحنه‌ای در خانه مرد به نامزد او لو داد که مورد خیانت واقع شده است.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مشتری یک فست فود زنجیره‌ای به پیک موتوری آن برای متوجه کردن او در مورد خیانت Cheat نامزدش مدیون است.

کایلا اسپیر 23 ساله قصد داشت نامزدش را که در شهری دیگر زندگی می‌کرد با فرستادن ساندویچی به خانه او که در حال درس خواندن برای امتحاناتش بود غافلگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی پیک موتوری جلوی در خانه نامزد کایلا رسید، متوجه موضوعی غیرعادی شد. در خانه مرد یک زن که لباسی به تن نداشت در را باز کرد. ولی پیک حدس می‌زد زنی که سفارش را از شهری با فاصله 3ساعت از آنجا داده دوست دختر این مرد باشد. 
کایلا که به عنوان مربی ورزش Sport در شهر وست برلینگتون در آیوا زندگی می‌کند ماجرا را در حساب کاربری توئیترش با همه در میان گذاشت. او می‌گوید که بعد از فرستادن غذا به نامزدش به او پیامکی فرستاد و نوشت غذا در راه است. ولی نامزدش جواب نداد و کایلا فکر کرد که او خواب است. او بعدا پیامی از نامزدش دریافت کرد که برای غذا از او تشکر می‌کرد.

کمی بعد پیک موتوری فست فود با او تماس گرفت و از او پرسید که آیا سفارش برای دوست پسرش بوده است. وقتی کایلا جواب مثبت داد پیک گفت: ببین، ما معمولا این کار را نمی‌کنیم.، ولی به نظر من باید این را بدانید. وقتی جلوی در خانه نامزد شما رسیدم او با حداقل لباس بود و زنی بدون لباس در خانه حضور داشت. کایلا با این اطلاعات به شدت شوکه و ناراحت شد. او که از این پیک موتوری شدیدا متشکر است می‌گوید با پرسیدن چند سوال از او مطمئن شد که مرد مورد نظر او همان نامزدش است.
فست فود زنجیره‌ای مورد نظر با خواندن توئیت‌های کایلا از او حمایت کرده و به او پیشنهاد جشن گرفتن جدایی‌اش از این مرد را در رستوران خودشان داده است. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

پسر 13 ساله خانم معلم دوران دبستانی اش را باردار کرد!+ عکس

جنجال ازدواج دختر 11 ساله با مرد 41 ساله بالا گرفت

‍ حمله دزدان به خانه مهاجم پرسپولیس

این خانم دکتر برابر بیماران مرد خود لخت می شد! / او دستگر شد +عکس

برادرم با دیدن فیلم ناجور به من تجاوز کرد و باردار شدم/ دختر12 ساله در آشپزخانه زایمان کرد!

راحله ایدز داشت به نوزاد بی پدرش شیر نداد و او را فروخت! + جزییات تکاندهنده

اجبار یا اعتراض؟ / بازاریان چرا مغازه های خود را بسته بودند؟ + فیلم

خودکشی یک زن سرشناس در جهان / مرد نظافتچی صحنه وحشتناکی دید + عکس

این مرد قوی هیکل معروف پول می گیرد تا در کنار سلبریتی ها باشد

سلفی کثیف زن شوهردار با پسر 15 ساله همسایه + تصاویر

سر زده به دفترکارشوهرم رفتم وصدای زنانه داخل اتاق حالم را بد کرد!+جزئیات

معشوقه زنم وقتی سر زده وارد خانه شدم خودش را کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت خیانت Cheat ورزش Sport غذا خیانت عکس نامزد موتوری پیک موتوری عکس دختر فیلم زن ایران ازدواج مرد جوان قتل ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالرضا ضربت با اعلام این خبر گفت: شامگاه چهارشنبه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام شد و بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر فروشندگان قرار می‌گیرند که یکی زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش بوده‌اند.

سرهنگ ضربت افزود: این مساله سبب می‌شود که این مادر و دختر با مادر و دختر فروشنده مشاجره کرده و سپس با آنها درگیر شوند و آن گونه که در تحقیقات اولیه مشخص شده دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند و در ادامه درگیری، مادر این دختر ۱۱ ساله نیز با سلاح سرد دختر مقتول را مجروح کرده و سپس فرار می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهمین آغاز کردند و سپس موفق شدند امروز پنجشنبه مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت با بیان اینکه مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی وی رضایت‌بخش است، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

وی عنوان داشت: عاقبت‌اندیشی در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون می‌تواند از وقوع جرایم این چنینی جلوگیری کند.

کد خبر 6081931

دیگر خبرها

  • قتل دختر ۲۵ ساله به خاطر ارث و میراث | کشتن خواهر با شلیک گلوله به سر
  • قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قتل عجیب فروشنده مزون توسط دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • قتل در مزون لباس
  • دستگیری دختر دهه نودی که فروشنده مزون لباس را به قتل رسانده بود
  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت