Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:دزد سابقه دار که پس‌از آزادی از زندان صورتش را به تیغ جراحی سپرده بود تا شناسایی نشود در اجرای دومین سرقتش به دام افتاد.

این سارق حرفه‌ای که می‌دانست چهره‌اش در سیستم پلیس Police ثبت شده و به محض اینکه اولین جرم Crime را پس از آزادی Freedom از زندان Prison مرتکب شود خیلی زود به دام می‌افتد تصمیم عجیبی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صورتش را به دست جراح سپرد تا تغییر چهره دهد.
راز جرایم این دزد The Thief با شکایت دختر جوانی به پلیس فاش شد. چندی پیش این دختر جوان از خواستگار قلابی‌اش شکایت کرد و گفت: در اینستاگرام Instagram با پژمان آشنا شدم. خودش را مهندس معرفی کرد و گفت عاشقم شده است. بعد از مدتی هم گفت قصد ازدواج با من را دارد. رابطه ما ادامه داشت تا اینکه پژمان یک روز به من گفت بهتر است طلاهایت را عوض کنی. من دوستی دارم که طلافروش است و با قیمت مناسب طلاهایم را عوض می‌کند. حتی پژمان گفت تفاوت قیمت را خودش پرداخت می‌کند. به پیشنهاد او تمام طلاهایم را با خودم بردم تا عوض کنم، به طلافروشی که رسیدیم پژمان از من خواست از خودرو پیاده شوم و به او فرمان بدهم. اما به محض اینکه پیاده شدم پا روی گاز گذاشت و فرار Escape کرد. کیف طلا‌ها و گوشی‌ام نیز داخل خودرو بود. بعد از آن هر چه با پژمان تماس گرفتم کسی پاسخ نداد. به سراغ طلافروشی که فکر می‌کردم دوست پژمان است رفتم اما او گفت که اصلاً کسی را به این اسم را نمی‌شناسد. این خواستگار قلابی پول و طلاهایم را سرقت Stealing کرد.
با شکایت دختر جوان تحقیقات در رابطه با شناسایی متهم آغاز شد. اما چندی بعد شکایت مشابهی از دختر جوان دیگری به پلیس رسید که سرنخ مهمی برای شناسایی متهم در اختیار تیم تحقیق قرار داد.
دختر جوان چند شماره از پلاک خودروی متهم را در اختیار مأموران قرار داد. مأموران با کنار هم قرار دادن شماره‌ها، موفق به شناسایی خواستگار قلابی شدند. پس از دستگیری متهم جوان و انجام انگشت نگاری مشخص شد او یک زندانی Prisoner سابقه دار بوده که به خاطر فرار از دست پلیس تغییر چهره داده است.
متهم در تحقیقات گفت: من سارق خانه بودم و از دیوار خانه‌های مردم بالا می‌رفتم و سرقت می‌کردم. اما دستگیر شدم و به زندان افتادم. پس از آزادی از آنجایی که می‌دانستم چهره‌ام در سیستم پلیس ثبت است به فکر چاره‌ای افتادم. ابتدا شگرد سرقت هایم را تغییر دادم و تصمیم گرفتم به‌عنوان خواستگار قلابی با دختران جوان و پولدار طرح دوستی بریزم و بعد هم با شگردی خاص طلا و پول هایشان را سرقت کنم. در دومین گام نیز جراحی کردم تا چهره‌ام تغییر کند و شناسایی نشوم.
با اعتراف متهم جوان تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

تجاوز به دختر تهرانی در خانه فیلمبردار سینما / وقتی در اتاق خواب او به هوش آمدم...

وقتی یک زن لخت در را به روی پیک موتور باز کرد! + عکس

مرد فضایی این زن جوان را باردار کرد!+عکس و گفتگو

17 ساله بودم که از یک پسر جوان ایدزی باردار شدم! + ناگفته های تلخ راحله

بلایی که بر سر مجری زن رادیو هنگام حمام آفتاب گرفتن در استخر آمد + عکس 16+

پسر 13 ساله خانم معلم دوران دبستانی اش را باردار کرد!+ عکس

جنجال ازدواج دختر 11 ساله با مرد 41 ساله بالا گرفت

‍ حمله دزدان به خانه مهاجم پرسپولیس

این خانم دکتر برابر بیماران مرد خود لخت می شد! / او دستگر شد +عکس

برادرم با دیدن فیلم ناجور به من تجاوز کرد و باردار شدم/ دختر12 ساله در آشپزخانه زایمان کرد!

راحله ایدز داشت به نوزاد بی پدرش شیر نداد و او را فروخت! + جزییات تکاندهنده

سلفی کثیف زن شوهردار با پسر 15 ساله همسایه + تصاویر

زنم با مردان غریبه ارتباط داشت / حسن زنش را وحشیانه در خیابان کشت!

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پلیس Police جرم Crime آزادی Freedom زندان Prison دزد The Thief اینستاگرام Instagram فرار Escape سرقت Stealing زندانی Prisoner قانون فرار شناسایی سابقه دار دام عکس دختر فیلم زن ایران ازدواج مرد جوان قتل ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: کارشناسان پلیس فتای استان البرز با بکارگیری روش‌های نوین بررسی جرایم رایانه‌ای و اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی هویت و مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آنها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضائی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری انجام شده توسط این متهم توسط کارشناسان بیش از دو میلیارد ریال برآورد می‌شود، از معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی گفت: مشاهده ابلاغیه قضائی هیچ نیازی به پرداخت وجه ندارد، لذا در مواجهه با سایت‌های جعلی که برای مشاهده ابلاغیه کاربر را به درگاه واریز منتقل می‌کند، به هیچ وجه اطلاعات بانکی را در آن بارگذاری نکنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229502 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • فیشینگ کار حرفه ای در کرج در دام پلیس افتاد
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دادرس: مشغول جراحی هستیم!
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد