Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک مرکزی شایعه مطرح شده در خصوص سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، در چند روز اخیر شایعاتی در رابطه با اینکه همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران اقدام به پیش خرید 38 هزار سکه کرده، در برخی رسانه ها مطرح شد که این مسئله با واکنش نماینده مردم تهران همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از طرح این شایعات، سیده فاطمه حسینی در بیانیه ای ضمن تکذیب خرید سکه از جانب خود یا خانواده‌اش، از بانک مرکزی درخواست کرد تا در صورت صحت این ادعاها اسناد مربوطه در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

در متن سیده فاطمه حسینی به رئیس کل بانک مرکزی آمده است:

جناب آقای دکتر سیف

رئیس کل بانک مرکزی

با سلام و احترام

هماهنگونه که مستحضرید چند روزی است که در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر خرید تعداد زیادی سکه بهار آزادی توسط همسر اینجانب از بانک مرکزی منتشر گردیده است، لذا با عنایت به اینکه خبر از اساس کذب می باشد، خواهشمند است دستور فرمایید جهت تنویر افکار عمومی و پایان دادن به شایعات چنانچه توسط اینجانب و اعضای خانواده ام خرید سکه صورت گرفته است، اسناد آن را در اختیار رسانه ها قرار دهید. ضمناً به پیوست اسامی و مشخصات اعضای خانواده ام تقدیم حضور می گردد.

با احترام

سیده فاطمه حسینی

 

 

 

پس از نامه سیده فاطمه حسینی، سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی به نامه مذکور پاسخ داد که در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آنها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد.

ضمن اینکه شما و وابستگان هم مانند سایر مردم از امکان و حق شرکت در این پیش فروش برخوردار بوده اید.

امیدوارم به فضل و عنایت الهی فضای هم دلی و همکاری جایگزین برخی بی اخلاقی ها و اتهام زنی ها شده و اوقات ارزشمندی که از مردم و مسئولین کشور صرف اخبار غیر واقعی و تکذیب آنها می شود، به حل مشکلات و بهبود امور اختصاص یابد.

  پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت جام جهانی روسیه جشن های دهه کرامت دولت ترامپ شیراز ارزانی تیم ملی ایران خرید سکه تکذیب شایعه بانک مرکزی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آقای دودانگه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۲ شهرداری تهران قطع درختان را در بوستان ستارخان رد کرد و گفت:حصار ایجاد شده در این بوستان با هدف ساخت منبع ذخیره آب است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • فرزین به عربستان رفت | دلیل سفر چه بود؟
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • بررسی شایعه تغییر مدیریت در سرخابی‌ها توسط مالکان جدید
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تامین همه نیازهای ارزی توسط بانک مرکزی
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟