Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:43:03 GMT

اجرای طرح سینما سلام در بوستان های قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۶۰۰۹

اجرای طرح سینما سلام در بوستان های قزوین

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از اجرای طرح سینما سلام در پنج بوستان قزوین خبر داد.

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار شبستان در قزوین بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت یادواره 3 هزار شهید استان، برنامه های متعددی توسط این سازمان در شهر قزوین اجرا شده و یکی از برنامه هایی که همین مناسبت برگزار خواهد شد، اجرای طرح سینما سلام در بوستان های شهر قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بر این اساس فیلم های مصادره، خجالت نکش، ناخواسته، به وقت شام، فیلشاه و آینه بغل به ترتیب در تاریخ چهاردهم تیر در بوستان چوبیندر، بیست و یکم تیر در بوستان بانوان و بیست و هشتم تیر ماه در بوستان باغ نشاط و در تاریخ های چهارم و یازدهم مرداد ماه هم در بوستان ملاخلیلا و شهرک اندیشهذ اکران می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقا نشاط شهروندان و ایجاد فضایی شاد و مفرح اجرا می شود که خانواده ها می توانند با حضور در بوستان های شهر قزوین، فیلم های سینمایی مذکور را تماشا کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم، امیدواریم با برگزاری برنامه های این چنینی بتوانیم شور و نشاط را در شهر قزوین و در بین همشهریان خود ایجاد کنیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت جام جهانی روسیه جشن های دهه کرامت دولت ترامپ شیراز ارزانی تیم ملی ایران اکران فیلم بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد

نصرت الله نیکو مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اجرای این طرح‌ها باعث شد تا هزار و ۲۴۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری مجهز شوند و نیاز بهره برداران را برطرف سازد.

وی با بیان اینکه هزار و ۹۵۵ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین نیز در حال اجرای سامانه‌های نوین آبیاری است، ادامه داد: ۱۳۰ طرح برای این منظور در دستور کار قرار دارد که میانگین پیشرفت فیزیکی آنها ۶۳ درصد بوده و درحال تکمیل است.

نیکو اضافه کرد: ۶۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه‌های نوین آبیاری مجهز است که این عملکرد سبب شده تا در سطح کشور رتبه دهم را بین استان‌ها به دست بیاوریم.

به گفته این مسئول، سازمان جهاد کشاورزی در برنامه ریزی پیش رو باید سه هزار هکتار طرح سامانه‌های نوین آبیاری را در اراضی کشاورزی اجرایی کند که بخش قابل توجهی از این مهم نیازمند تامین اعتبار به موقع و در برخی موارد همکاری بهره برداران است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: سامانه‌های نوین آبیاری سبب کاهش مصرف آب و افزایش بهره وری و کیفیت مصرف آب می‌شود که استفاده از این روش به عنوان یکی از برنامه اصلی و هدفمند در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین