Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الریان قطر به دنبال جذب یک هافبک بازیساز برای فصل بعد است.

به گزارش شریان نیوز،مایکل لادروپ، سرمربی دانمارکی این تیم چند گزینه را مدنظر قرار داده که یکی از این گزینه‌ها سعید عزت‌اللهی است. هافبک دفاعی جوان تیم ایران که به دلیل محرومیت بازی اول مقابل مراکش را از دست داد، در ادامه راه برابر اسپانیا و پرتغال خوش درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی جوان کنار امید ابراهیمی کمربند خط میانی ما را محکم‌تر کرد و بی‌تعارف یکی از بهترین‌های کشورمان در این دوره از رقابت‌های جام جهانی بود. سعید در بازی مقابل اسپانیا فوق‌العاده ظاهر شد. دیداری که ظاهراً مایکل لادروپ هم یکی از بینندگان آن بوده است. دیروز حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان مهمان خبرورزشی بود. هنگام خداحافظی و بدرقه حشمت‌خان، گوشی تلفن همراه او زنگ خورد که شماره قطری روی موبایل او خودنمایی می‌کرد. مهاجرانی با نشان دادن گوشی تلفن همراه خود به ما گفت که شیخ قطری یکی از مدیران الریان است. ظاهراً او از دوستان صمیمی حشمت‌خان به شمار می‌رود که سخت به دنبال خرید سعید عزت‌اللهی است.
البته حشمت‌خان تأکید کرد به خود طرف هم گفته در این مسائل دخالت نمی‌کند! مهاجرانی به ما گفت: عزت‌اللهی یک استعداد ناب است که باید فوتبالش را در اروپا دنبال کند و به همین خاطر جواب شیخ قطری را نداد و...
دیروز یک منبع مطلع و آگاه به ما خبر داد که سعید عزت‌اللهی بازیکن فصل گذشته آمکار ۳ سال دیگر با باشگاه روستوف روسیه قرارداد داشته و قادر به جدایی نیست!   منبع: خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا