Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی از وضعیت آب و هوای روسیه گلایه دارد. او از پنالتی که برابر اشمایکل از دست داد سخن گفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه، در دیدار حساس برابر دانمارک توانست در ضربات پنالتی‌ به پیروزی برسد. لوکا مودریچ، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در دقیقه 116 می‌توانست از روی ضربه پنالتی‌ کار دانمارک را تمام کند اما او نتوانست پنالتی‌اش را تبدیل به گل کند تا کار به ضربات پنالتی‌ کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او این بار پنالتی‌اش را تبدیل به گل کرد.

مودریچ بعد از بازی، گفت‌: برایم بسیار سخت بود که ضربه پنالتی‌ام را خراب کنم. یک روز کامل تمرین پنالتی‌ کردم اما  آن را از  دست دادم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در پایان به وضعیت هوای روسیه اشاره کرد و ‌گفت‌: وضعیت هوا در روسیه اصلا خوب نیست و هوا بسیار گرم است  و این روی بازیکنان تاثیر گذاشته است. به هر حال مهم این است که توانستیم به دور بعد صعود کنیم. بسیار خوشحالم که پیروز این مسابقه شدیم. بازی سختی بود اما  از  نظر بدنی و ذهنی آماده بودیم و همین باعث شد تا در نهایت به دور بعد راه پیدا کنیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف روسیه میزبان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی فوتبال کرواسی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شی جین پینگ رئیس جمهور چین در پاریس گفت: ما نه با روسیه و نه با مردم روسیه در جنگ نیستیم.

رئیس جمهور فرانسه در این خصوص ادعا کرد: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد.

این در حالیست که پیش از این، ماکرون اعلام کرده بود که آماده است درباره نقش سلاح‌ های هسته‌ ای در دفاع مشترک اروپا «رایزنی کند.»

گفتنی است که امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه دوشنبه هفدهم اردیبهشت در کاخ الیزه در پاریس از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین به‌ طور رسمی استقبال کرد و طی دیدار با وی مسائل مرتبط با تجارت میان پکن و اروپا را بررسی کرد.

کد خبر 6098729

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • ماجرای جدایی فیفا از کمپانی EA SPORTS؛ هیچوقت به خاطر پول، یک رابطه خوب را خراب نکن! (زیرنویس فارسی)
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • از شرافت فوتبال دفاع می‌کنیم‌/ هر روز باید دنبال زمین تمرین می‌گشتیم
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • رسمی: کاپیتان چلسی همبازی مارسلو شد
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند