Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم آرش سنجابی از 13 تیر روی پرده سینماها می‌رود. آفتاب‌‌نیوز : تازه‌ترین پوستر فیلم "بازدم" به کارگردانی آرش سنجابی و تهیه‌کنندگی مشترک مهدى رئیسى، محسن جعفرى قرقانى، سعید اردهالى آماده شده است.

پوستر فیلم را بهزاد خورشیدی طراحی کرده است و قرار است "بازدم" از 13 تیرماه در سینماهای هنر و تجربه اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حامد رحیمى نصر، ملیکا شریفى نیا، لیندا کیانى، الهه حصارى، نرگس محمدى، حبیب دهقان نسب، مهرداد ضیایى، مرضیه صدرایى با حضور آزیتا حاجیان و بهنام تشکر در این فیلم سینمایی نقش آفرینی می‌کنند.

داستان"بازدم" درباره پسرى سى و پنج ساله است که بورسیه گرفته و اینک در واپسین روزها به واکاوى هستى دردمندش نشسته است. جایى که درهمپیمایى همسان با رنج هایش، به مرگ همزادش بهار رسیده است اما ریشه در جاى دیگریست؛ دیافراگم بیمارى که بازدم نمى تواند!

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: آرش سنجابى، نویسنده: آنیتا یارمحمدى، تهیه کنندگان: مهدى رئیسى، محسن جعفرى قرقانى، سعید اردهالى، مدیر فیلمبردارى: محمد فضیله، تدوین: على فضیله، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهدى حسینى، صدابردار: على عدالت دوست، صداگذارى و ترکیب صدا: محمود موسوى نژاد، موسیقى متن: بیژن پرواز، طراح گریم: هادى قالیخانى و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی
هنر آنلاین
کد خبر: ۵۳۲۱۶۳ تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیندا کیانی بازدم بورسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند