Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@22:27:12 GMT

راز شیطانی قتل در خرابه های پل بهاران تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۶۵۳۵

راز شیطانی قتل در خرابه های پل بهاران تهران

ساعت24 -پسر نوجوان که متهم است با همدستی مرد قوی هیکل یک کارتن‌خواب را کشته است به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می‌شود.

بامداد بیست و ششم تیر سال 95 جنازه متعفن یک مرد ناشناس در خرابه‌ای در حوالی پل Bridge بهاران پیدا شد.
عابرانی که از آنجا عبور می‌کردند بلافاصله با ماموران کلانتری شهرک ولیعصر تماس گرفتند و پلیس Police را در جریان پیدا شدن جنازه قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شواهد نشان می‌داد مرد ناشناس با ضربه چاقو کشته شده و چند روز از مرگ او گذشته است.
جنازه با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد‌.
پلیس در تحقیقات میدانی دریافت جنازه متعلق به یک مرد کارتن‌خواب به نام قربان است که از مدتی پیش با یک پسر نوجوان به نام امیر در ارتباط بوده است.
با این سرنخ ماموران، امیر 17 ساله را بازداشت کردند‌.
پسر نوجوان در بازجویی‌ها به قتل Murder مرد کارتن‌خواب با همدستی یکی از دوستانش به نام هومن اعتراف کرد.
وی گفت: مدتی بود مرد کارتن‌خواب را می‌شناختم و با او در ارتباط بودم.
من بارها به دیدنش رفته بودم، اما یک شب مرا در خرابه آزار داد.
بعد از این ماجرا دیگر دست از سرم بر نمی‌داشت‌. او حتی آخرین بار گوشی تلفن همراهم را به زور از من گرفت‌.
من که از این وضعیت خسته شده بودم، سراغ یکی از بچه محل‌ها که پسر قوی هیکلی بود رفتم.
من ماجرا را برای او تعریف کردم و از او کمک گرفتم تا مرد کارتن‌خواب را ادب کند. او ابتدا قبول نمی‌کرد، اما وقتی التماس‌هایم را دید قبول کرد تا برای ادب کردن مرد کارتن‌خواب همراهم بیاید.
پسرنوجوان در تشریح جزییات جنایت Crime گفت: من با مرد کارتن‌خواب در خرابه قرار گذاشتم و همراه هومن به آنجا رفتم. مرد کارتن‌خواب که متوجه ماجرا شده بود به سمت ما حمله کرد.
هومن هم با چاقویی که همراه داشت یک ضربه به گردن قربان زد. هومن همانجا چاقو را داخل جوی آب انداخت و ما به خانه برگشتیم. به دنبال اعتراف‌های پسر نوجوان هومن نیز بازداشت شد، اما قتل را گردن نگرفت.
وی گفت: قبول دارم همراه پسرنوجوان برای انتقام‌گیری به خرابه رفتم، اما من مرد کارتن‌خواب را با چاقو نزدم.
پسر نوجوان خودش به تنهایی او را کشت و من فقط نظاره‌گر ماجرا بودم. پرونده پسر نوجوان و همدستش با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی آنها از خود دفاع کنند‌.
در حالی که اولیای‌دم مرد کارتن‌خواب برای آنها اشد مجازات خواسته‌اند.

منبع:رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قتل کارتن خواب محاکمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید

از کف تا سقف‌شان انباشته از کارتن‌های موز صادراتی است. کارتن‌های موز سمت راست به ردیف کارتن‌های زیره ۳ لایه و کارتن‌های سمت چپ به ردیف کارتن‌های زیره ۵ لایه اختصاص دارد.

همشهری آنلاین، ردیف‌های تنگ هم که به کوهی کارتنی می‌مانند.

کارتن؛ یکی از مصائب مستاجران

عباس، کارگر یکی از همین حجره‌هاست. او هر روز پیش از طلوع آفتاب سراغ دیگر حجره‌ها می‌رود و کارتن‌های موز محکم و قابل استفاده را جمع‌آوری و خریداری می‌کند؛ بعضی‌ها را به تعداد و بعضی دیگر را به کیلوگرم می‌خرد. قبل از خرید هم به توصیه آقا جمشید (صاحب کارش) خوب کارتن‌ها را وارسی می‌کند تا عیب و ایرادی نداشته باشند. از ساعت حدود ۱۰ صبح قبل از آمدن آقاجمشید، کارتن‌ها مرتب و منظم در حجره روی هم ردیف عمودی ردیف شده‌اند. کمی بعد از آن هم سر و کله مشتری‌ها که این روز‌ها اغلب مستاجر هستند، پیدا می‌شود. عباس هوای آنها را دارد. چون خاطره‌های چندان خوبی از روزگار اجاره‌نشینی خود و اهل و عیالش ندارد. یکی از آن خاطرات همین تهیه کارتن‌های مقاوم برای اسباب‌کشی بود که باید بابت‌شان کلی هزینه پرداخت می‌کرد.

کارتن موزی کم از خدمات پکینگ ندارد!

یکی از مشتری با شنیدن قیمت کارتن‌های موز صادراتی از دهان عباس، کمی متعجب می‌شود و دوباره قیمت را می‌پرسد. عباس هم که عادت دارد به دیدن این تعجب کردن‌ها، تکرار می‌کند: «سایز بزرگ ۲۵ هزار تومان و سایز کوچک ۲۰ هزار تومان.» مشتری که هنوز متعجب است باز می‌پرسد: «این قیمت که گفتید برای همین کارتن‌های موزی‌ست دیگر؟» عباس، چای را لاجرعه سر می‌کشد: «بله؛ توی هر کدامشان می‌توانی از ۵ تا ۱۰ کیلوگرم با خیال راحت اسباب جای بدهی و با خودت ببریشان تا آن سر دنیا.» مشتری که پیش از این کارتن‌های موز را از برخی اصناف با قیمت هر کارتن ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان تهیه می‌کرد و با شنیدن هزینه‌های چند ده میلیونی خدمات پکینگ ویژه اسباب‌کشی، دود از سرش برمی‌خاست، بی‌معطلی ۱۰ کارتن موز سایز کوچک از عباس خرید تا همه زندگیش را در آن بسته‌بندی کند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # تورم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان