Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار عقیلی و مهیار علیزاده برای اولین بار در قالب پروژه‌ای مشترک با عنوان «طرحی نو دراندازیم» و با همراهی بازیگران سینما روی صحنه می‌روند. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در کنسرتی که طی روزهای سوم و چهارم مرداد ماه به میزبانی تالار وحدت برگزار می‌شود، سالار عقیلی قطعات جدیدی از ساخته‌های مهیار علیزاده را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه چند بازیگر نیز حضور متفاوتی خواهند داشت. در این اجرا علاوه بر ساخته‌های مهیار علیزاده، قطعات خاطره‌انگیزی نظیر ایران و خوشه‌چین و... با صدای سالار عقیلی اجرا می‌شود.

آنسامبل مهیار علیزاده با نوازندگی این آهنگساز مطرح و به سرپرستی بهنام ابوالقاسم و گروه کُر 21 نفره تنال به رهبرى میلاد عمرانلو هم روی صحنه حاضر می‌شوند. مهیار طهماسبی (نوازنده ویلنسل)، شقایق صادقیان (نوازنده فلوت)، پیمان حاتمی (نوازنده گیتار)، فرشید پاتینیان (نوازنده کنترباس) و بهتاش ابوالقاسم (نوازنده پرکاشن) سایر نوازندگان آنسامبل مهیار علیزاده هستند و امیرحسین علیرضایی به عنوان دستیار آهنگساز در این پروژه حضور دارد.

کنسرت متفاوت مهیار علیزاده و سالار عقیلی با کارگردانی هنری و طراحى صحنه «رضا موسوی» به همت موسسه فرهنگی هنری «ققنوس» به مدیریت «محمدحسین توتونچیان» برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این اجرا می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه نمایند.

مهیار علیزاده طی سال‌های اخیر با هنرمندان مطرحی نظیر علیرضا قربانی، همایون شجریان و محمد معتمدی همکاری کرده بود و هیچگاه خبری مبنی بر همکاری‌اش با سالار عقیلی منتشر نشده بود.

طی روزهای آینده جزئیات بیشتر درباره سایر عوامل و بازیگران در این کنسرت منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

R33357/P1439/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر