Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: در گشت و کنترل یگان حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز از یک مغازه ی پرنده فروشی بازار روز تبریز انواع پرنده‌ی غیرمجاز کشف و ضبط شد.    به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حسین فائق با اعلام این خبر افزود: در گشت و کنترل روزانه و هنگام سرکشی از مراکز خرید و فروش پرندگان زینتی در بازار روز تبریزفپرنده فروش متخلف شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی ادامه داد: از این پرنده فروش متخلف بارها پرندگان غیرمجاز کشف و ضبط شده بود. این بار نیز تعداد 15 قطعه سهره طلایی،35 قطعه طرقه، شش قطعه بلبل خرما، دو قطعه مرغ مینا، پنج قطعه جوجه‌ی پرنده‌ی شکاری و چهار عدد قفس پرنده کشف و ضبط شد.این متخلف پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
وی بیان کرد: برخی از این پرندگان که قابل رهاسازی شدن بودند رهاسازی شدند.مابقی نیز به مراکز مجاز نگهداری پرنده سپرده شدند تا پس از تیمار در صورت امکان ادامه ی حیات در طبیعت رهاسازی شوند.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی پرنده حفاظت محیط زیست خرما کشف و ضبط جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از سرانه به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است.

نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید.

به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه ها شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901018

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • رکورد جهانی ارتفاع پرواز با این پرنده زده شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)