Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور روسیه به دنبال پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش برابر اسپانیا از مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ با پادشاه اسپانیا تماس گرفت. ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در این رابطه گفت: ولادیمیر پوتین پس از پایان بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو با فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا تماس تلفنی برقرار و به او توانمندی و کلاس بالای شاگردان فرناندو هیرو را خاطرنشان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهوری همچنین تاکید کرد که استراتژی کادر فنی تیم ملی فوتبال روسیه برای این بازی اصلاح شده بود.

پادشاه اسپانیا نیز پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی 2018 را به ولادیمیر پوتین تبریک گفت. در پایان رئیس‌جمهور روسیه فلیپه ششم را برای بازدید از کشورش در زمان مناسبی دعوت کرد.

فلیپه ششم، پادشاه اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به همراه دیمیتری مدودف، نخست‌وزیر روسیه و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا بازی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو را تماشا کردند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه این بازی را از طریق تلویزیون تماشا کرد.

اسپانیا و روسیه از ساعت 18:30 روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 با قضاوت بورن کوئپرس هلندی در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف هم رفتند که  بازی در وقت قانونی و دو وقت 15 دقیقه‌ای اضافی با تساوی یک -یک خاتمه یافت و به ضربات پنالتی کشیده شد و در ضربات پنالتی روسیه با نتیجه 4 بر 3 (در مجموع 5 بر 4) به پیروزی رسید.

انتهای پیام/

R7858/P1435/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان

تقابل رئیس جمهور روسیه با روبات دروازه بان.

دانلود (3.9MB)

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • وقتی روبات دروازه بان توپ ستارگان فوتبال را مهار می کند ولی از پوتین گل می خورد / فان
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند