Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت: آنچه امروز به عنوان کنکور وجود دارد، حاصل تجربه طولانی‌مدت در حوزه آموزش عالی کشور است و سازمان سنجش آموزشی کشور نیز یک تشکیلات قوی،‌ مهم و مطمئن در این زمینه است. 

وی ادامه داد: این سازمان به لحاظ تکنولوژیک، تجربه کاری و نوع مدیریت، سابقه قوی، طولانی و مطمئن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آمار و اخبار موجود کنکور سراسری همیشه با دقت و امنیت کامل برگزار شده و امسال نیز کنکور همانند سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش فارس وزیر علوم افزود: چاپ، بسته‌بندی و روند برگزاری کنکور با تکنولوژی‌های بسیار بالا صورت می‌گیرد و دسته‌بندی سوالات تصادفی است؛ بنابراین اشخاص دخالتی در این روند ندارند. هیچ گزارشی مبنی بر بروز اشکال در روند برگزاری آزمون سراسری امسال وجود نداشته است و امسال دقیق‌تر از گذشته کنکور برگزار و در تاریخ‌های اعلام شده نتایج منتشر می‌شود. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گفت: نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا دور اول با حضور ۴۰ حافظ در رشته‌های ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام زارع افزود: در پایان به قبول شدگان ۱۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۵ معادل دیپلم، ۲۰ جزء مدرک تخصصی درجه ۴ معادل فوق دیپلم، ۳۰ جزء مدرک درجه ۳ معادل لیسانس، درجه ۲ فوق لیسانس، درجه ۱ دکترا طی مراحلی در طول سال اعطا می‌شود.


وی ادامه داد: قبول شدگان در این آزمون به مرحله دوم یعنی حسن حفظ اواخر تیرماه راه خواهند یافت

دیگر خبرها

  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند