Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی گفت: اهداف کلی این جشنواره شامل معرفی، نشر و تقویت مبانی تعمق و تفکر رضوی در جامعه ایران اسلامی، تعامل هنرمندان، شعرا و فعالان فرهنگی ادبی به تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ رضوی، ایجاد نشاط اجتماعی و همگرایی ملی و مقابله با جریان‌های تکفیری در پرتو انوار سیره نبوی (ص) و فرهنگ رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو در سه بخش گروهی، تک خوانی و بخش مهمان خارجی برگزار می‌شود، افزود: بخش مولودی‌خوانی توسط گروه‌های مولودی‌خوان سراسر کشور در وصف پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمدمصطفی (ص) و میلاد امام رضا (ع) اجرا می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو با بیان اینکه بخش تک خوانی مختص آثاری است که در قالب مولودی در وصف پیامبر اعظم (ص) و امام رضا (ع) خوانده می‌شود، تصریح کرد: در بخش مهمان خارجی نیز پنج گروه مولودی‌خوان منتخب مدعو از کشور‌های عراق، لبنان، فلسطین، سوریه و ترکیه حضور پیدا می‌کنند
وی با اعلام اینکه حداکثر اعضای گروه‌های مولودی خوان هفت نفر می‌باشد، ادامه داد: با توجه به استفاده از ساز دف در گروه‌های مولودی‌خوان، استفاده از این ساز در جشنواره مجاز است.
قلعه‌شاخانی با ذکر اینکه داوری جشنواره در دو مرحله انتخاب آثار و مرحله نهایی توسط پیشکسوتان عرصه موسیقی عرفانی و مولودی خوانی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت آثار جشنواره ۲۵ خرداد سال جاری بود که پس از پایان این مدت بررسی هیأت انتخاب آثار همزمان با شش تیر ماه‌جاری صورت گرفت.
وی زمان برگزاری جشنواره را ۲۴ تا ۲۶ ماه جاری در عمارت خسروآباد سنندج همزمان با گرامیداشت دهه کرامت اعلام و اظهار کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره در مجموعه‌ای چندرسانه‌ای (مولتی میدیا) تهیه و تدوین می‌شود و در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی می‌شود.
دبیر چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه‌تاو در پایان با تأکید بر اینکه هزینه ایاب و ذهاب، اسکان و پذیرایی در طول برگزاری جشنواره به عهده دبیرخانه جشنواره است، گفت: به شرکت کنندگان در مرحله نهایی متناسب با موقعیت محل سکونتشان کمک هزینه سفر پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/م

چهارمین جشنواره بین‌المللی مولودی‌خوانی «هه تاو» در کردستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش