Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     دانلود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق ماشین سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال

به گزارش خبرنگار مهر، حسن سپاهی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی جهت بازسازی ۱۴ دستگاه ماشین آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه اندازی سایر ماشین آلات با اعتبار ۳۰۶ میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین آلات راهداری در مرحله اخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به ۲۰۸۸ مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور ۴۵ هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً ۱۹۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی در ادامه گفت: تمامی ماشین آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای می‌باشند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه روز امکان‌پذیر است.

کد خبر 6085685

دیگر خبرها

  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان