Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: طبق توافق های انجام شده، بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران برای بازی در فصل جدید به تیم آذرخش بندرعباس پیوست.

موسی زاهدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بهروز جعفری بازیکن فصل گذشته تاسیسات دریایی تهران است، که با قراردادی یکساله به آذرخش بندرعباس پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: جعفری سابقه حضور در تیم های خارجی از جمله اسپانیا و پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارد.
وی تصریح کرد: با پیوستن جعفری، مجموع بازیکنان جذب شده توسط آذرخش برای فصل جدید به 4 نفر رسید.
سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اظهار داشت : پیش از جعفری ، بازیکنانی از گیتی پسند، فرش آرا و مقاومت البرز به آذرخش بندرعباس پیوسته بودند.
زاهدی با اشاره به حمایت مدیریت عالی هرمزگان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از این تیم، تصریح کرد: با حمایت های انجام شده، هم اکنون تیم فوتسال آذرخش، مشغول آماده سازی خود برای حضور در رقابت های لیگ برتر است.
وی بیان داشت: آذرخش با ناهمواری های بسیار به فصل جدید لیگ برتر رسیده و ما امیدواریم که با تداوم حمایت مسوولان کمی از این ناهمواری ها برطرف شود.
رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از نیمه تیرماه آغاز می شود که آذرخش بندرعباس در هفته نخست این رقابت ها میزبان تیم ارژن شیراز است.
تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با وجود مشکلات مالی موفق به کسب 35 امتیاز شد و در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.
7198/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال آذرخش بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • کمبود اسپانسر به‌ضرر لیگ‌ برتر تمام می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس + ویدئو
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!