Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وانت بارها که در سطح شهر توقف می کنند سبب بروز مشکلاتی از جمله؛ برهم زدن نظم شهر، مخدوش شدن زیبایی شهر، تنگ و مسدود شدن معابر، دو چندان شدن فعالیت های کارگران شهرداری بدلیل افزایش ریختن زباله و همچنین احتمال آلوده شدن محصولات به دلیل ماندن در فضای آزاد و احتمال فساد این محصولات و مسموم شدن مصرف کنندگان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به وجود معضل وانت بارها در سطح کلانشهر اهواز طی سال های اخیر در سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت: برای سازماندهی این وانت بارها با همکاری بیش تر پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری اهواز اقداماتی انجام شده و راهکارهایی برای رفع این معضل پیشنهاد شده است.

وی یکی از راهکارهای اصلی رفع این معضل شهری را ایجاد بازارچه های میوه و تربار برای صاحبان این وانت بارها عنوان تصریح کرد: شهرداری کلانشهر اهواز و اداره راه و شهرسازی طرحی را برای احداث بازارچه های محلی تصویب کرده اند.

سرهنگ زرین جویی، معاون ترافیک راهور استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این خصوص اذعان داشت: این وانت بارها به ازای هر تخلف و ایجاد سد معبر طبق ماده 2058 آیین راهنمایی و رانندگی ملزم به پرداخت مبلغ 45 هزار تومان جریمه می شوند و خودرو آن ها توقیف می گردد.

وی توقف وانت بارها در خیابان و بخصوص در محورهای اصلی شهر را یک معضل اجتماعی دانست و افزود: با همکاری مسئولان ذیربط این وضعیت هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته شرایط مطلوبی دارد.

وجود وانت بارهای میوه فروش و عرضه محصولات مختلف در سطح شهر نشاندهنده نبود شغل و مکان مناسب برای ایجاد اشتغال به منظور گذراندن معیشت افراد جامعه و راهی برای کسب درآمد حلال است.

انتهای پیام/ل

دشواری تردد در شهر بخاطر وجود وانت بارها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگاهی به آگهی‌های مختلف خودرو نشان می‌دهد که پیکان‌وانت دوگانه‌سوز مدل ۱۳۸۹ با ۱۳۶ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین پیکان‌وانت مدل ۱۳۸۰ با ۲۶۸ هزار کیلومتر کارکرد قیمتی در حدود ۱۱۵ میلیون تومان دارد.

در همین حال، در میان آگهی‌های فروش، یک پیکان‌وانت دوگانه‌سوز مدل ۱۳۹۳ دوگانه‌سوز به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. پیکان سدان مدل ۱۳۸۰ با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد هم ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین یک پیکان سدان دیگر، مدل ۱۳۸۰ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903221

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • خودداری شهروندان از نزدیک شدن به رودخانه ها در اهواز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند