Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ «محمد بخشنده» اظهار داشت: بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و درخواست شهروندان پایتخت به منظور پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم در خصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر، طرح پاکسازی نقاط آلوده پایتخت توسط کارکنان عملیاتی این پلیس از ابتدای هفته جاری به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پاکسازی محیط‌های تفریحی و حاشیه بزرگراه‌های پایتخت از لوث معتادان متجاهر و برخورد با خرده‌ فروشان مواد مخدر از اولویت‌های این طرح است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس‌های تخصصی اجرا می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ادامه داد: در اجرای این طرح، ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری دیگر واحد‌های عملیاتی، 262 معتاد متجاهر را جمع‌آوری و با هماهنگی مقام قضائی به مراکز ترک اعتیاد معرفی کردند.
وی بیان کرد: در خلال اجرای طرح مذکور 69 خرده فروش مواد مخدر، یک قاچاقچی و نزدیک به 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.
سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه بیشترین زمان حضور معتادان در محدوده بزرگراه‌ها و معابر اصلی شهر تهران در شب و ساعات پایانی روز است، تصریح کرد: شهروندان با مشاهده آنان می‌توانند موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند تا گشت‌های انتظامی در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ یاد آور شد: سامانه 197 پلیس نیز آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی از سوی شهروندان است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمع آوری متجاهر معتاد دستگیری خرده فروش موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

­

سرهنگ زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش دستگیر شدند و ۴۲۶ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران/ بازداشت ۱۸۳۹ موادفروش
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده