Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@03:45:01 GMT

باغ فدک آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی است

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۶۸۹۷۸

باغ فدک آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی است

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه باغ فرهنگی تفریحی فدک اصفهان، تعطیلات تابستان پذیرای مسافران است، گفت: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی لازم در باغ فدک مهیا شده است.

 علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: باغ فدک به عنوان کمپینگ گردشگری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهر اصفهان برای میزبانی از مسافران تابستانی آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۲ هزار سکو برای چادرزنی مسافران در باغ فدک وجود دارد، اما ظرفیت اسکان مسافر در آن بیش از تعداد سکوها است به طوری که ایام نوروز امسال شاهد اسکان جمعیتی بیش از ۹ هزار مسافر در این باغ بودیم.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در باغ فدک مهیا شده است، ادامه داد: از جمله امکانات باغ فدک ایجاد زمین‌های ورزشی اسکیت، تیراندازی، کتابخانه، محل بازی‌های فکری، پارک بادی و بازارچه صنایع دستی جهت دسترسی آسان مسافران به اقلام ضروری است، همچنین وجود دریاچه مصنوعی در این مجموعه زیبایی باغ فدک را دو چندان کرده است.

شاطوری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر اصفهان هزینه اسکان در باغ فرهنگی تفریحی فدکدر طول سال و ایام تعطیلات پذیرای مسافران ۱۵ هزار تومان است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باغ فدک اصفهان فصل تابستان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۶۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کاشان با اشاره به افزایش بازدید گردشگران از باغ فین گفت: ۵۵ هزار نفر در دو روز پنج‌شنبه و جمعه از مجموعه جهانی باغ فین بازدید کردند.

احمد دانائی‌نیا افزود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از ۹ هزار نفر و محوطه باستانی سیلک با بیش از ۳ هزار نفر در رتبه‌های بعدی این آمار قرار دارند.

او گفت: جاذبه‌های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان همه ساله با آغاز فصل بهار و موسم گل و گلاب در شهرستان کاشان در هم می‌آمیزد و به تناوب تا اواخر خردادماه در بیشتر نقاط شهرستان کاشان پذیرای خیل عزیمی از گردشگران می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پذیرایی بد: فرانسوی‌ها روی اعصاب دورتموندی‌ها (عکس)
  • 5 تفریح جذاب برای اینکه گرمای هوا در تور دبی تابستان 1403 را احساس نکنید!
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد